kjellbjarne
Hi-Fi freak
Dong-Lennon- sant
Utrolig flott oppsett. Som skapt for å misunnes.Hjemme igjen etter 3 uker på fiske i Lofoten,albumet til den nye popdronningen lå å ventet. God helg
Vis vedlegget 536525
Konserter som den i dag minner meg om at det vi driver med her inne egentlig bare er noe tull.... Konsertbilletten koster det samme som 2 LP plater.Hvilket minner meg på at jeg ikke har tatt av plastikken på LP'n jeg fikk fra Platekompaniet mandag. Dark side of the moon.
Tull og tøys. Det ene ekskluderer ikke det andreKonserter som den i dag minner meg om at det vi driver med her inne egentlig bare er noe tull.... Konsertbilletten koster det samme som 2 LP plater.Hvilket minner meg på at jeg ikke har tatt av plastikken på LP'n jeg fikk fra Platekompaniet mandag. Dark side of the moon.
-BB-
Ikke så lenge man har penger til overs til konsertbilletter....Tull og tøys. Det ene ekskluderer ikke det andreKonserter som den i dag minner meg om at det vi driver med her inne egentlig bare er noe tull.... Konsertbilletten koster det samme som 2 LP plater.Hvilket minner meg på at jeg ikke har tatt av plastikken på LP'n jeg fikk fra Platekompaniet mandag. Dark side of the moon.
-BB-
Men det kan bare oppleves en gang. Øyeblikket eksisterer bare i øyeblikket.Konserter som den i dag minner meg om at det vi driver med her inne egentlig bare er noe tull.... Konsertbilletten koster det samme som 2 LP plater.Hvilket minner meg på at jeg ikke har tatt av plastikken på LP'n jeg fikk fra Platekompaniet mandag. Dark side of the moon.
-BB-
Korrekt Sluket. Tipo 00, mozzarella, vår egen tomatsaus og god choritzo. Enkelt og temmelig godt. Går raskere på kullgrill og smaker kanskje litt bedre men fungerer også bra på gass. Du er velkommen til en smak utover våren/sommeren. Kom sulten!Heimesnekret Pizza stekt på/i grillen? Smakte det for første gang (!) forrige helg og det ga virkelig mersmak.
Er det det vi kaller å gå på en smell:=)Alt går i Sluket!
Stemningsbilde fra i ettermiddag.... gressenkemann for tiden og startet med å forspise meg på biff.... Dette er stuetaket sett fra sofaen, liggende på ryggen!
Vis vedlegget 536654
Huff, matematikeren i meg fikk litt OCD av de spotene. Ellers pent tak. ??????Stuetak er undervurdert. Hva med en stuetaktråd
Vis vedlegget 536751
I alle fall nok varme....