Vintage Silver Pioneer
Hi-Fi freak
Gdansk
Tradisjonell stil men med moderne utseende.Cabin Vy -I typisk deres stil?
Det er en versjon av Vy som dem har tilpasset lokale reguleringsbestemmelser og våre ønsker. Prosessen med utskilling av tomt og diverse dispensasjoner har tatt 2.5 år og vi er utrolig glade for å endelig være i gang med byggingen.
-BB-
Sogndalstrand i Sokndal kommuneBorte bra men hjemme best. For et fantastisk land vi bor i:
Vis vedlegget 548147
Vis vedlegget 548148
Vis vedlegget 548149
Vis vedlegget 548150
-BB-
Den suppen så jæv... god utSogndalstrand i Sokndal kommuneBorte bra men hjemme best. For et fantastisk land vi bor i:
Vis vedlegget 548147
Vis vedlegget 548148
Vis vedlegget 548149
Vis vedlegget 548150
-BB-
Bucuresti? -du så ikke noen som mimret over Ceaușescu?Stort, enormt stort??????????????????
Vis vedlegget 548117
Vis vedlegget 548118
Måtte bruke en sånn for å komme de flere km rundt bygget????????????
Vis vedlegget 548119
gismo
Takker. Fisk=mat når man går langt med full oppakning i to uker på vidda...Fin fisk ! C&R eller rett i panna ?
Traff ingen som savnet hverken han eller fruenBucuresti? -du så ikke noen som mimret over Ceaușescu?Stort, enormt stort������������������
Vis vedlegget 548117
Vis vedlegget 548118
Måtte bruke en sånn for å komme de flere km rundt bygget������������
Vis vedlegget 548119
gismo
Ja, det er vel grunner til at det blir sånn, tenker jeg.Traff ingen som savnet hverken han eller fruen??????????????????Bucuresti? -du så ikke noen som mimret over Ceaușescu?Stort, enormt stort������������������
Vis vedlegget 548117
Vis vedlegget 548118
Måtte bruke en sånn for å komme de flere km rundt bygget������������
Vis vedlegget 548119
gismo
Men mye hyggelige folk der, ikke alle er som mange av de som «besøker» oss??????
Ikke flere tiggere en Oslo og mye mye ryddigere, man skjemmes av vår hovedstad, her var parker og gater rimelig strøkne????????????
De har jo råd til å la folk jobbe??????
gismo
Takk. Men i år var den bare gjennomsnittlig sammenliknet med tidligere. Borte var det lille ekstra og smaken av umami.Den suppen så jæv... god ut
Fin den H2 750 der. Alltid hatt sansen for Kawasaki sine sykler.
HeHe tror ikke den årker mer en knappe 200Åpent tak og full gass
Vis vedlegget 548361
Flott! Havet antar jeg eller innland? (husk det er en innlands Østlending som spør)På hytta til mor
Vurdert strømper i sandalene, BB? Visstnok siste skrikJarmund Vigsnæs Arkitekter.Hvem er hytteleverandøren?
Sitter forøvrig å nyter kvelden på Vestlandet og benytter anledningen til å ønske samtlige en fortsatt flott sommer!
Vis vedlegget 548098
-BB-
«Kawa 750» var helt rå, minnes jeg fra slutten av 70-tallet. Sjøl fikk jeg aldri prøvd en sånn.Fin den H2 750 der. Alltid hatt sansen for Kawasaki sine sykler.
Min bror har en H1 500 med noe tilleggsutstyr. Ikke for de som liker at alt skal være originalt.
Vis vedlegget 548343