Det var det stemning! Rå Høyttalere. Hva er det slags?Aladdin på full guffe med ungene ikveld ;D god stemning Vis vedlegget 555128
Stemmer, det var det jo! Har jo spurt deg en gang tidligere, kom jeg på.Zu audio soul supreme
Det var jo bekymringsfull info. Drikker du te?Vis vedlegget 556841
Kaffetid.
Valget ble enkelt, når de stod der foran meg.Vi har samme farge på comandante, slam!
Lykkes du med å få tak i noen av albumene som flac? Har selv vært på utkikk etter det en god stund nå, uten å lykkes.Vis vedlegget 549547
Har gitt meg selv muligheten til å gå skikkelig lei før konsert sammen med junior i Gøteborg neste år
Det sitter litt langt inne og gå til innkjøp av de samme platene på CD. Om noen har tilgang til flac og ønsker å dele ta gjerne kontakt på pm. Kjekt å kunne ha muligheten til å spille de på trening da de ikke finnes på Tidal. Av en eller annen grunn finnes de på Spotify?
Jeg kjøpte det siste albumet på Tidal. Det var flac i CD-kvalitet. Jeg mener det var mulig å kjøpe alle.Vis vedlegget 549547
Har gitt meg selv muligheten til å gå skikkelig lei før konsert sammen med junior i Gøteborg neste år
Det sitter litt langt inne og gå til innkjøp av de samme platene på CD. Om noen har tilgang til flac og ønsker å dele ta gjerne kontakt på pm. Kjekt å kunne ha muligheten til å spille de på trening da de ikke finnes på Tidal. Av en eller annen grunn finnes de på Spotify?
Lykkes du med å få tak i noen av albumene som flac? Har selv vært på utkikk etter det en god stund nå, uten å lykkes.
Dette er som på hytta på fjellet tenkte jeg. Håndkverna til farmor og manuelt filter. Bare litt høyere faktor på estetikken.Vis vedlegget 556841
Kaffetid.
Den gir en eierglede og en materialfølelse som ikke Hario kan matcheIkke for å lag sur stemning, men hva gjør denne kverna som ikke denne kan:
https://kaffemesteren.no/privat/har...MIjufj6OOd5QIVweAYCh0z5QxNEAQYGSABEgLNTfD_BwE
Det var litt av en størrelseStille på jobb i dag.
Da tar jeg en tango med hummer'n.
Vis vedlegget 556989
Denne er svær, 5 kg.
Tror ikke de store er så gode å spise.
Slipp patriarken ut igjen.Stille på jobb i dag.
Da tar jeg en tango med hummer'n.
Vis vedlegget 556989
Denne er svær, 5 kg.
Tror ikke de store er så gode å spise.
Fan! Og det sier du nå?Ser meget bra ut, men Bykle energi da? de leverer jo masse 23. harmonisk
Takker så mye for tipset Var ikke klar over at man kunne kjøpe album i Tidal. Kjøpte og lastet ned det siste albummet nå. Vet du hvor de legger seg? Søkte på PCen, men finner ikke noe Rammstein der.Jeg kjøpte det siste albumet på Tidal. Det var flac i CD-kvalitet. Jeg mener det var mulig å kjøpe alle.Vis vedlegget 549547
Lykkes du med å få tak i noen av albumene som flac? Har selv vært på utkikk etter det en god stund nå, uten å lykkes.
Det husker jeg ikke, men som standard havner vel filer som lastes ned i mappen Nedlastinger. Dette på Windows. Vet ikke hvor det havner på en MAC.Takker så mye for tipset Var ikke klar over at man kunne kjøpe album i Tidal. Kjøpte og lastet ned det siste albummet nå. Vet du hvor de legger seg? Søkte på PCen, men finner ikke noe Rammstein der.Jeg kjøpte det siste albumet på Tidal. Det var flac i CD-kvalitet. Jeg mener det var mulig å kjøpe alle.Vis vedlegget 549547