Geiren
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.03.2005
- Antall liker
- 1.448
- Sted
- Foten av Jotunheimen
- Torget vurderinger
- 1
Honning produsent
Roald Bø Opus arkitekter, nå Holon arkitekterDet var da et relativt spennende byggverk
Hvor er dette og hvem er arkitekten?
Ikke nødvendig da dette er kun til invortes bruk.Kan sikkert redestilleres og brukes som håndsprit
Ja de er stilige dissa derUtrolig tøffe disse gamle bensinstasjonene. De hadde ikke mye hamburger- og pølsesalg der på den tiden
Den nederst til høyre er samme stasjon fra SørkilMåtte bare Google gamle bensinstasjoner, og kom da over opptil flere sjarmtroll
Vis vedlegget 654171 Vis vedlegget 654172 Vis vedlegget 654173 Vis vedlegget 654174 Vis vedlegget 654175
Kunne nå bare vært der denJa, der ser du.... Sånn kan det gå i kampens hete
Fjernet nå.
BP stasjonen er Brødrene Hanssens Auto på Stangeby, Nøtterøy. Ligger ca. midtveis på øya når en kjører utover mot Tjøme. Er restaurert, men ikke i drift som bensinstasjon.Måtte bare Google gamle bensinstasjoner, og kom da over opptil flere sjarmtroll
Vis vedlegget 654171 Vis vedlegget 654172 Vis vedlegget 654173 Vis vedlegget 654174
Godt jobbaStolt jente, laks på 1.3kg idag på Biltema stanga. Utstyret er ikke alt Vis vedlegget 654312 Vis vedlegget 654313
Litt ukomfortabel med å holde fiskenStolt jente, laks på 1.3kg idag på Biltema stanga. Utstyret er ikke alt Vis vedlegget 654312 Vis vedlegget 654313
Takk!Ser ut som en fin hytte. Har du noen bilder fra fremsiden også? Dvs. mer rett på enn fra siden...
Ja den trappa der kjennes i knea ja.Over 3000 trappetrinn opp og samme trinna ned igjen. Det merkets godt i disse gammle knea
Vis vedlegget 654335 Vis vedlegget 654336 Vis vedlegget 654337 Vis vedlegget 654338 Vis vedlegget 654339 Vis vedlegget 654340 Vis vedlegget 654341
Veldig fin! Er det en typehytte eller "one-off" ?
Takker. Det er en Vy hytte tegnet av Jarmund Vigsnæs på oppdrag fra Leve Hytte. Jeg kan ikke få skrytt nok av hele prosessen fra A til Å. Send meg gjerne en PM hvis du vil ha mer info og skulle du være i nærheten av Hovden så er det bare å svinge innom for en titt og en kaffe.Veldig fin! Er det en typehytte eller "one-off" ?
Jo da, det ser ut til å være en fin hytte det der og lyden er det vel heller ikke noe i veien med? Ellers tror jeg at jeg står over kaffen inntil videre, men det hadde vært hyggelig.Takker. Det er en Vy hytte tegnet av Jarmund Vigsnæs på oppdrag fra Leve Hytte. Jeg kan ikke få skrytt nok av hele prosessen fra A til Å. Send meg gjerne en PM hvis du vil ha mer info og skulle du være i nærheten av Hovden så er det bare å svinge innom for en titt og en kaffe.
Mvh
-BB-
Veldig stilig. Hvor i Bergen er dette?Apropos bensinstasjon. Denne ligger i Bergen. Nyrestaurert og strøken.
I følge google er dette Lars Hilles gt.27Veldig stilig. Hvor i Bergen er dette?
Ok, takk. Tenkte det kanskje var derI følge google er dette Lars Hilles gt.27