gikk der før idag jeg også,første gang jeg har gått i kø langs MesnaelvaMye vann i Mesnaelva nå...
Sleit med autofokusen her da det var så mye vanndråper i lufta som la seg på linsa, så litt uklare bilder
Vis vedlegget 672676
Vis vedlegget 672672
Vis vedlegget 672674
Flott i TrondheimJeg får bidra med et bilde fra Trondheim i dag siden Emoticon rapporterte fra staden i går. Toppen på domen skimtes midt i bildet.
Mobilbilde her også, jeg skulle gjerne ha fortsatt resten av vinteren med en slik dag som denne; skyfri himmel og 14 grader.
Vis vedlegget 672827
Vi ser rett over på søndre del av Kalvskinnet, over Nidelven går det to gangbroer mellom Ila og selve Elgeseterbroen (som skimtes til høyre i bilde, bildet ble tatt fra den broen som ligger nærmest Elgeseterbroen. Mange fine eneboliger som ligger langs med elven på denne siden, muligens noen av Trondheims dyreste boliger og beliggenheter.Hva er det vi ser i front mot sjøen? Ila eller deromkring?
Hvilket bygge er dette, Sting? Fin arkitekturVar tåkete på Lillehammer i dag...
Vis vedlegget 674072
Men sola skinte visst i høyden har jeg skjønt
solen skinte i høyden jaVar tåkete på Lillehammer i dag...
Vis vedlegget 674072
Men sola skinte visst i høyden har jeg skjønt
Bjerkebek,Museum for Sigrid UndsethHvilket bygge er dette, Sting? Fin arkitektur
Som Kazan skriver, er Bjerkebæk ja.Hvilket bygge er dette, Sting? Fin arkitektur
Coverbilde til et band i sjangeren «kølschvart sattanistisk dødsmettall»?