inpain1968
Nesten som alle andre…
- Ble medlem
- 22.08.2009
- Antall liker
- 7.985
PentSplittleca var populært på 80-tallet. Du fikk mye mur på kort tid for en billig penge. Splittlecamuren ble satt oppi 1987 av undertegnede, men nå er det tid for oppgradering. Mye sprekker, mose og forvitring har satt sine spor. Nå blir det spiler i trykkimpregnert.
Vis vedlegget 718494 Vis vedlegget 718495 Vis vedlegget 718497 Vis vedlegget 718498
Ser ut til at det du ser i vannet, er en kombinasjon av det som speiles, og tang og greier i vannet. Helt merkelig å se på.Veldig fint bilde! Må bare spørre om en liten ting; er det ikke et speilbilde man ser i vannet der? Ble helt fascinert av dette da jeg ikke får det til å stemme helt. Er akkurat som at det speiler noe som ser litt annerledes ut enn landskapsformasjonene bak
Nei, jeg skjønner det ikke. Fascinerende og flott bilde er det uansettSer ut til at det du ser i vannet, er en kombinasjon av det som speiles, og tang og greier i vannet. Helt merkelig å se på.
Ev. at steinene som er nærmere vannet, «skygger» for de høyere steinene bak og dermed endrer konturene på speilbildet.
Synd. Liker så godt uforklarlige ting.Takk for dagslysbilde og forklaring. Da kan vi stryke dette fra listen over uforklarlige ting
Fantastisk, får assosiasjoner til Per Kleiva's trykkHelt grei utsikt på vei til utedo Vis vedlegget 722561
2FAT2FLY Skjønner den. Var det krenking på åremål du mente?
Sulten allerede? Har ikke du nettopp spist lunsj?Fantastisk! Jeg vil ha hest!
Hest er mye gress.Sulten allerede? Har ikke du nettopp spist lunsj?
Tulla med jentungen da hun var liten og sang Øysten Sunde sin "Hest er best som pålegg" hvorpå hun tok til å gråte....