YesJens
Musikkelsker og Livsnyter😊
Gjennbruk
Ser ut som noen gode drittblomster
Planten har et vakkert navn i Østerdalen - "eldmørkje" lærte jeg av en pikelill som kom innom mitt liv en gangVis vedlegget 738356
Geitrams.
Vakker blomst som jeg kjemper en innbitt kamp i mot på hytta Luker og kaster alle jeg finner, prøver å få suksesjonen til å gå forterePlanten har et vakkert navn i Østerdalen - "eldmørkje" lærte jeg av en pikelill som kom innom mitt liv en gang
Takk for gode ord om mine bilder Sluket (jeg har mange flere, men skal ikke plage forumet med det).Bil som redskap til å komme seg rundt og få nye opplevelser man ellers aldri ville fått er STERKT undervurdert. Vi som har lang fartstid i denne spesielle aktiviteten kaller det for å gå tur med bilen!! Funker som faen. Flotte bilder, Power! Viste de til kona og fikk sporenstreks beskjed om at vi måtte legge turen dit litt senere i høst!
Respekt Blues. Jeg traff 3 stykker på ekte sykkel uten batteri juks i det siste bratthenget.Har vært der jeg også. Det er nok 40 år sida.
Og vi gikk.
Kanskje herrene @Powerpoint og @Sluket
skulle vurdere å ta opp tråden etter Swami Sri Ananda Achyria?
Ah, minnen.
Kanskje vi kan få til en sammenkomst til neste år, vet om et HFS medlem påAh, minnen.
Där stod jag i kö för ett par veckor sedan. Förresten, glömde säga att när du tog det bildet på Ure hade du huset vårt bak dig i Sennesvik.
Nydelige stemninger fra norsk høyfjell, minner om mine hjemtrakter også. Kan jeg spørre hvor i Norge?Min barndoms rike
The ultimate low cost airline?
Strømsnes, 1 mil utafor Hammerfest, FinnmarkNydelige stemninger fra norsk høyfjell, minner om mine hjemtrakter også. Kan jeg spørre hvor i Norge?