Farlig god stemning i kveld… Dette blir sent tror jeg
Røyk selvfølgelig rett utpå, i det jeg meget forsiktig skulle sette sammen et lite budsjettanlegg igjen. Ikke noe ny galskap og mange-hundretusen-anlegg. Ikke noe lekkasje av tusenlapper på kjekke oppgraderinger… Jaaaada
Det ble ikke Heco og Nad fra loftet som planlagt, men brukte Totem model 2 sign., brukt Cayin CS88a, brukt Bluesound 2i, demopar Audioquest Rocket 44 og Van Damme signal/coax kabler. Brukt Furutech, en hjemmemekket LMC og en Wireworld strømkabler, samt en enkel strømpadde med overspenningsvern. Hylla er hjemmesnekret i heltre bambus/eik og en mix av spikes mellom modulene og SD fot mot gulv og under komponentene.
og så kom det Psvane KT-88 rør og noen nos Sylvania signalrør. Og så måtte man jo bare ha en Topping d70s (snakker om røverkjøp!!). Og Gaia III føtter måtte man jo ha (sååå verdt det!).
Rommet er kun 9kvm, så jeg har jobbet med utstrakt bruk av (diy Ikea tavle + dempematte bak) diffusorer og tunge gardiner/forheng.
Og om jeg selv skal si det:
Dæven steike som det låter
Så da sitter man her da, og skulle vel ha hentet et glass med noe godt, men må bare høre eeeen låt til…