Snickers-is
Bransjeaktør
Hadde de mange pianoer?Nydelig. Jeg jobbet i Immanuels kirken i nesten to år.
Hadde de mange pianoer?Nydelig. Jeg jobbet i Immanuels kirken i nesten to år.
Satt og lurte på dette bildet en lang stund, her har jeg vel vært en del ganger før ? Jo da, Immanuels kirken i Halden.Nydelig. Jeg jobbet i Immanuels kirken i nesten to år.
Det var lenge før jeg beveget meg over til pianoteknikk-studiet.Hadde de mange pianoer?
Ser ut som Gul-Lars som er i ferd med krype inn under toppen til ei dame
Det er generelt altfor lite tøys om jesus og bibelen men det hører vel til i en annen tråd..har ikke du tøyset om Jesus og bibelen flere ganger før?
Beklager at jeg ikke har sett dette før.Vær glad det er katter og ikke en slik Grand Danois som en nabo av meg har!!!
Utfordrer herved @bluesbreaker til å ta tilsvarende bilde med hundene sine oppå!
Greit med litt respekt for andres tro kanskje..Det er generelt altfor lite tøys om jesus og bibelen men det hører vel til i en annen tråd..
Det er alltid viktig. Men det betyr ikke at man ikke kan tøyse og tulle.Greit med litt respekt for andres tro kanskje..
Definitivt, Lagavulin nå, og straks Finlaggan!Jobber dere med de riktige tingene?
Fysjameg......Definitivt, Lagavulin nå, og straks Finlaggan!
God påske til deg også!Fysjameg......
Unødvendig å nevne.Bare at vi er utrolig pene og har klasse.
Surf itte her!!Vis vedlegget 908503
Furubergstranda, Hamar.
Essvåjen…Sitter utenfor huset å kikker på Prestaksla, gir nok mening for de som så 75 grader nord.
Bedre påskevær kan man ikke be om Vis vedlegget 908791
YesEssvåjen…
Akkurat som 71 grader nord så er det et bilde til å få hjemlengsel av (er fra Molde).
Når jeg ser utsikten din skjønner jeg hvorfor du flyttet fra Jevnaker, det der var vakkert.Sitter utenfor huset å kikker på Prestaksla, gir nok mening for de som så 71 grader nord.
Bedre påskevær kan man ikke be om Vis vedlegget 908791