Dette som kalles for "gresset er grønnere på andre siden..."Stemningen her var vel ikke helt på topp før vi kom forbi i dag! Begge sto bom fast! 2x redningshjelp på samme dag hører til sjeldenhetene her i gården, men ikke første gang. Gjetere er borte fra yrkeslisten, men skulle vært en hedersstilling!
Vis vedlegget 946655 Vis vedlegget 946656
Knall !Kaffe og vafler til dugnadsgjengen
Vis vedlegget 946624
Det gikk med to poser kaffe og tre familiepakker med vaffelmix….
Johan-Kr
Nei, her ble det bensinvafler. Dobbelt vaffeljern på strøm slå enkelt vaffeljern på bål..Knall !
Vaffeljernet til bålpanna fikk kjørt seg skjønner jeg
Sånn kann det gå. Sa trollet. Utkastet av selveste Amanda!
Jeg tror ikke jeg hadde rappa favorittstolen eller gjort noe annet som kunne provosere den katten derBare kødda søplematfar! Jeg tvang tante Connie til å plukke sopp til deg istedenfor musepeken min!
Ha Ha! Er snill som dagen lang, men ikke vift med tær inn/utenfor dyna etter leggetid. Da er`n der på et blunk og avliver dem, fotfetishten. Samt at den hopper opp på rygg og skuldre til folk hvis han er sliten eller finner ut der er det fint å sitte. Min feil begge situasjoner, gøy å leke og slitsomt for en katt på trugeturer.Jeg tror ikke jeg hadde rappa favorittstolen eller gjort noe annet som kunne provosere den katten der