Frister ikkeLunch eller snacks?
Frister ikkeLunch eller snacks?
Ser ut til at de endrer farge utover sommeren.
Magisk!Later that night.
Vis vedlegget 1054314
Benidorm ?Hvor er Sluket?
Da er du ganske nøyaktig 3km fra mitt barndomshjem. Nyt tiden.8 timar i bil er ikkje så veldig spanande, men nå er me framme i dei djupe skogane i Rakkestad. Motogp får eg ta igjen når eg kjem heim, men sodokuen hugsa eg å pakke.
Vis vedlegget 1054295
Ja. Et helvete. Ikke noe jeg har valgt selv. En av mine tallrike svogere har feit leilighet her og for husfreden og goodwillkontoens skyld lot jeg meg motvillig overtale til å bli med FruSluk for å inspisere. Ikke noe for meg dette.Benidorm ?
Du sklir rett inn sammen med bleikfeite nordmenn dernede... bare og innrømme at du har på solbriller og smugtitter på de unge damene som har passert 55!!!!Ja. Et helvete. Ikke noe jeg har valgt selv. En av mine tallrike svogere har feit leilighet her og for husfreden og goodwillkontoens skyld lot jeg meg motvillig overtale til å bli med FruSluk for å inspisere. Ikke noe for meg dette.
Man må litt inn i landet/ opp i dalene for å få fine opplevelser i den regionen der, men det er mulig. Litt nordover var det et hyggelig strandsted også. Villa Jojosa ?Ja. Et helvete. Ikke noe jeg har valgt selv. En av mine tallrike svogere har feit leilighet her og for husfreden og goodwillkontoens skyld lot jeg meg motvillig overtale til å bli med FruSluk for å inspisere. Ikke noe for meg dette.