Ha meg unnskyldt, men er det noe jeg ikke har skjønt med disse reptetive bildene av et sudoku ark som er løst, en penn, en kaffekopp og en snusboks?Motogptrening i opptak. Sudoku utan snus, men med kaffi. Veret er bra. Det kan bli ei fin helg.
Det er i hvert fall stemningsrapport, slik tolker jeg det.Ha meg unnskyldt, men er det noe jeg ikke har skjønt med disse reptetive bildene av et sudoku ark som er løst, en penn, en kaffekopp og en snusboks?
Snøen kommet der borte? Så det var en god mengde på riksen faktisk
Det er litt snø her, ja. Riksen er enda litt høyere enn her.Snøen kommet der borte? Så det var en god mengde på riksen faktisk
Nei badebuksa er pakket godt ned.. selv om jeg nesten daglig ser noen bade i ornesvika når jeg går forbi med bikkja..Det er litt snø her, ja. Riksen er enda litt høyere enn her.
Tror ikke jeg finner fram badebuksa…
Vis vedlegget 1062792
Johan-Kr
Håper ikke det, er ikke mer enn 10'c i vannet nå
Jeg setter stor pris på disse. Det er et nytt bilde hver gang, selv om motivet og stemningen er den samme. Det å finne noe man liker og gjenta det, en slags forankring.Ha meg unnskyldt, men er det noe jeg ikke har skjønt med disse reptetive bildene av et sudoku ark som er løst, en penn, en kaffekopp og en snusboks?
Heja Liverpool.