Jula varer helt til påske ?God helg,nå er det helg her,TNT konsert og øl,høyt volum selfølgelig over 85dB
Vis vedlegget 1096466

Jula varer helt til påske ?God helg,nå er det helg her,TNT konsert og øl,høyt volum selfølgelig over 85dB
Vis vedlegget 1096466
Hehehehe ja jula varte litt lenge denne gangen,enda ikke fått bort alt av julepynten.Jula varer helt til påske ?![]()
Javisst - Tror ikke jeg har vært innom der på 15 år…Malmen?
Var bandet farlig eller måtte de beskyttes fra publikum siden de sto i bur?Javisst - Tror ikke jeg har vært innom der på 15 år…
BluesBrothers ??Var bandet farlig eller måtte de beskyttes fra publikum siden de sto i bur?
Det er nok mer for å sørge for at folk med alt for mange styrepils innabords ikke skjener ut av dansegulvet og inn i blandt instrumenter og musikere…Var bandet farlig eller måtte de beskyttes fra publikum siden de sto i bur?
Kalles ikke det frijazz når slikt skjer?Det er nok mer for å sørge for at folk med alt for mange styrepils innabords ikke skjener ut av dansegulvet og inn i blandt instrumenter og musikere…
Johan-Kr
Nei, det tror jeg er nårmusikerne har fått for mange styrepils…Kalles ikke det frijazz når slikt skjer?