- Ble medlem
- 07.06.2004
- Antall liker
- 3.938
But seriously, denne skal visst være helt rå; Mcintosh "hodetelefonforsterker" på 2x50W:
Sist redigert:
VSP er på Bodøbesøk. Kom innom for en kaffe hvis du har tid
Det gledes!
Var jo svært oppklarende, skjønner jo no at hun likte de, men assosiasjonene stemmer også,http://www.hifisentralen.no/forumet...yd-via-dolorosa-med-sluket-som-jesus-531.htmlBare det ikke låter som en griseræv
edit: hvilke er det?
Blindtest på gang
Dette er 1A vet ikke hva som er forskjell på de forskjellige utgavene.Hadde et slikt sett da jeg var 16 årTympani 1C. På mitt 16 m2 store rom ble det verdens største headset!
Til lykke med de nye små
Det ble begge deler. Et par timers vandring langs vestsiden av Nappstraumen på relativt gode stier etterfulgt av en times tid med slukkasting. Flott turterreng og makrellen er ankommet Lofoten:Havskodda gir seg ikke....Ikke fototurvær.....Får flanere en tur, eller kanskje fiske litt:
Fin lettbåtLuftet stangen ???? åååå fiskestangenPokker, tenkte litt på en annen stang. Men har ny båt gang :
Vis vedlegget 389610
Tenk på logistikken på en slik skute. All skit skal ut i hver havn + ny skit skal inn. 5000 mennesker ombord på de største skipene. Halvparten av norges kommuner har under 5000 innbyggere.Tenk hvis alle spiser 3 egg hver dag.....det blir jæ... mye egg + kjøtt, vin, øl, fisk, frukt, grønnsaker, brennevin.... fy flate for et styr...nei...takke meg til reker, hvitvin og restaurert dørstokk.En slik skute med hele konseptet må da være en god nr. 2 etter unødvendige flyreiser når det gjelder ressurssløsing...?