Hardingfele
Æresmedlem
Morsom kontrast. En gang var det hest og kjerre som gjaldt her.
Ser ingen kontrast bortsett fra at bildet er i farger. Resten stemmer.. Herregårdsvogn.. med hest(er)Morsom kontrast. En gang var det hest og kjerre som gjaldt her.
Har selv vert der, men tok heisen, lat som jeg er! Flott sted, Alicante.11 dager på sydligere breddegrader gjør noe med humøret.
Vis vedlegget 403584
Middelalderfestningen som ruver over Alicante på Benidormkysten i Spania. Festningen ligger 220 m.o.h, og var en meget varm og andpusten affære å nå til fots med +28 grader i skyggen for en halvfet dårlig trent herre. Byggverket ble påbegynt på 900-tallet, og bygget på og endret helt frem til 1700-tallet mener jeg å huske i en tåke av oksygenmangel. Takk til vesla på 10 år som ble med på turen opp, og som insisterte på å gå ned igjen. Aldri har iskaldt vann smakt så godt. På vei hjem fikk vi en solnedgang vi sendt vil glemme.
Vis vedlegget 403586
Du er velkommen til læring om du er nordovwr en gangAlltid hyggelig når det kommer nye bøker i postkassa. Skal man først lære denne noble sport, kan man lære av den beste.
Navy SEAL Shooting by Chris Sajnog by Morten Teinum, on Flickr
Takk for tilbudet! Nå er det ingen umiddelbare planer om tur nordover Holder på med sikkerhetskurs i pistolklubben og her har vi trener på de ukentlige skytingene. Merker det har blitt noen unoter etter mange år i HV...Du er velkommen til læring om du er nordover en gangAlltid hyggelig når det kommer nye bøker i postkassa. Skal man først lære denne noble sport, kan man lære av den beste.
Doblet samlingen min av RRC i ettermiddag, den til høyre er ny på tunet og har en meeget grom motor den nok må donere til den andre som er i bruk. MDG har garantert ikke sansen for sånt.
Feststemning når Viking kommer og leverer bil
Blir fort litt unoter vis man har holdt på litt selv og litt i HVTakk for tilbudet! Nå er det ingen umiddelbare planer om tur nordover Holder på med sikkerhetskurs i pistolklubben og her har vi trener på de ukentlige skytingene. Merker det har blitt noen unoter etter mange år i HV...Du er velkommen til læring om du er nordover en gangAlltid hyggelig når det kommer nye bøker i postkassa. Skal man først lære denne noble sport, kan man lære av den beste.
Det blir vel egen pistol til påske om alt går etter planen. Til da så blir det luftvåpen, og de er jo veldig fine å øve med hjemme.
Den med hjul på har vært bruksbil i et år nå uten annet enn vanlig vedlikehold. De har nok litt ufortjent dårlig rykte, men de ruster hvis de ikke blir tatt vare på.Synes RR er knalltøffe men det er vel ganske vanlig de står på en bergingsbil?
Spotter en svart M51.. de er det ikke fryktelig mange av tror jeg. M51 jeg hadde var i sølv, og syns den var pen... Den sorte er kanskje enda et hakk penere.Jeg klager ikke, om det så enn er RUSH-tid
Dette er nok den mest vanlige avbildede posituren av hfs-medlemmer,
men merk ullsokkene,-nå går det mot kaldere tider...
Maggies, heftige rør og godplata Moving Pictures på snurren. Er det rart du koser deg?Vis vedlegget 404550
Jeg klager ikke, om det så enn er RUSH-tid
Dette er nok den mest vanlige avbildede posituren av hfs-medlemmer,
men merk ullsokkene,-nå går det mot kaldere tider...