Vintage Silver Pioneer
Hi-Fi freak
Jeg tok min nystemte......Jeg henstiller VSP om å slutte med posting av bergensbilder. Det påfører meg lengsler (etter byen jeg aldri skulle forlatt) som intet annet er enn pinsler. Det er dårlig stemning!
Jeg tok min nystemte......Jeg henstiller VSP om å slutte med posting av bergensbilder. Det påfører meg lengsler (etter byen jeg aldri skulle forlatt) som intet annet er enn pinsler. Det er dårlig stemning!
Det er ikke snø i Flekkefjord nå,,det hvite på bildet må være isopor.
Spennende, Dr. Dong.
ser så sinnsykt fet ut den forsterkeren!
Line Magnetic LM-126. Jubileumsmodell som er laget i kun 200 eks. Min er nr 36/200.ser så sinnsykt fet ut den forsterkeren!
Sushi, Kirin Ichiban og Asahi. Herlig! Får vann i munnen.Julepresanghandling med min sønn. Litt rundt i byn, så sushi på Red Sun med litt mer enn vanlig formiddagsinntak av edle dråper. Avsluttet litt "på halv åtte"med latter og fnis og signering av Oddvar Torsheim Vis vedlegget 414609 Vis vedlegget 414610 Vis vedlegget 414611
Bergen er en flott by! Bodde der i 93-94 og det var gode tider med gamle Garage, Apollon, Hulen og studier. Boo Radleys på NHH og Ride på Hulen glemmer jeg aldri!Flotte bilder fra Bergen som vanlig , men nissen burde nå sørge for at det regnet kom i form av snø - sånn for julestemningens skyld !
Stilig bildeVis vedlegget 414704
Pluss bjørkeved i ovnen og julekort-stemning i minus 10 utenfor veggene.
Går an det
Hehe nei det har du rett i,bilder fra i fjorDet er ikke snø i Flekkefjord nå,,det hvite på bildet må være isopor.
Uansett så var bildene og motivene fantastisk flotte !Hehe nei det har du rett i,bilder fra i fjorDet er ikke snø i Flekkefjord nå,,det hvite på bildet må være isopor.
mvh
Trodde det måtte være Bjønnes. Flott bilde
Kjenner Viksfjord godt ja,har hatt båt siden jeg lærte å ro og Viksfjord er fortsatt plassen for båtturerTakk, har vokst opp der. Ser at du er lokalkjent også
.Juniors favorittsted. Føles sikkert litt voksnere enn Mac for en sekstenåring. Og har mye bedre mat for en voksen pappa.