Er over snittet interessert i antikke lamper/lysekroner. Art Nouveau er blant favorittene , den rokokko lampa på bildet er litt overkill. Har gitt den en makeover , videre skjebne ikke bestemt enda , men det henger til daglig en smalere prismekrone der. Har restaurert på hobbybasis i ca 30 år....Ahhh...deilig dekadent retro i stedet for dagens hvite grav mausoleer stinne av firkanta funksjonalisme fra IKKE DET DA
Tvihold på genet som sier at fortiden var mer inspirerende.
Over til art deco
Ser helt riktig ut!Sent i kveld, idet jeg satt i godstolen og koste meg med en god whisky og "the dogs" seneste skive, sendte jeg en (skryte)snap til et par kompiser. Ett av svarene jeg fikk var "gutten som vet å kose seg". Jeg svarte at 20 års hobby med diverse oppgraderinger virkelig begynte å betale seg. Nå er jeg nok ikke i nærheten av hverken budsjett eller innsats i forhold til de "værste" på detta forumet, men jeg ble likevel sittende og tenke litt over at god lyd har vært en prioritering for meg over en del år, og at jeg sannsynligvis aldri ville lånt et øre til den musikken jeg idag nyter og som virkelig rører noe i meg, dersom det ikke var for at interessen for ny musikk for meg har gått hånd i hånd med interessen for god lyd. Kan virkelig ikke se for meg en hverdag uten denne luksusen å se fram til.
Vis vedlegget 661846
Houses of the holy! Godt oppdratt.Frøkna på 9 har tatt over styringen på musikken ikveld Vis vedlegget 663000
Ja den er ikke langt unna.. godt med melis på toppene rundt Narvik også..Vinter på vei i Troms - se fjellene...
Bare krype inn på hytta og fyre opp!
Vis vedlegget 663232
Vis vedlegget 663233