TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Nei, desverre skulle ønske jeg hadde en og hadde plass til den Her er hele bilenEr den fine NSUen på profilen din TT?
Nei, desverre skulle ønske jeg hadde en og hadde plass til den Her er hele bilenEr den fine NSUen på profilen din TT?
Knalltøff!Nei, desverre skulle ønske jeg hadde en og hadde plass til den Her er hele bilen Vis vedlegget 787794
Åh, dette gir minner! Ritmo Abarth, Uno Turbo IE og Toyota Corolla TwinCam GT samt Datsun 260Z/280Z vekker gassfoten hos megKnalltøff!
Er vel mest interessert i italienske biler jeg da. Denne leker jeg med på sommeren.
Innafor Birkebeiner skistadionSer flott ut
Hvor er det?
Ja, det kan man trygt siInnafor Birkebeiner skistadion
Et stykke langs inga-låmi løypa..
Var et kjempe vær i dag.
Ser det er litt annerledes oppe hos deg...
Nei du her går det i gamle madshus ski gitt og resten av utstyret er ditto.Ja, det kan man trygt si
Men heldigvis er vi ikke så flink til å klage på været. Har du gått over til felleski?
Ja , ny variant...Ka svarten... har du fått et slags virus???
Ingen skam å snu er det noe som heter. Fint innover der.
Er det i Tauro? Skal nedover 25 feb å være i 3 uker)Dårlig skiføre på Grancanaria heldigvis
Ja det er i Tauro Leid bungalow sitter nå på flyet hjem. Går på flyet i T skjorte og av i vinterjakke. Du får det nok greit derEr det i Tauro? Skal nedover 25 feb å være i 3 uker)
God tur hjem, får legge ut bilde selv om et par uker)) Fin plass))Ja det er i Tauro Leid bungalow sitter nå på flyet hjem. Går på flyet i T skjorte og av i vinterjakke. Du får det nok greit der
Haha: Plutselig fikk jeg et klissete tegn på at dette var en sykdom som tilhører magen, og ikke luftveiene. Det er også på moten i barnehagen og jeg skal skåne alle for flere juicy detaljer…Donald Fagen bidrar til barnepass her. Hjemme med en skikkelig slapp toåring. Da er det trolig Corona i huset for første gang på oss. Vis vedlegget 791588