Indeed.... mangler bare gråtende barnet og negerdamehengeskulpturen, kanskje et par klokkestrenger så er det en fin samling!
Jo takk, men nå vil vi hjem til en meter snø. Men SSO var gode i gårVelkommen til Stavanger!
Som nordlenning. Har planker noe med Fredrikstad å gjøre?
Så absoluttSom nordlenning. Har planker noe med Fredrikstad å gjøre?
Skipperstua var noe for seg selvSkiperstuen i Valberggata fant jeg ikke
Bare å fryde segDet er så inni granskauen deilig når våren kommer og øl kan nytes ute. Vis vedlegget 902919
En pus som tror han er jaktfalk er sjeldent og ærverdigI dag tidlig; Tigergutt og hans esel ute på nedbørsinspeksjon.
Vis vedlegget 902741
Vis vedlegget 902742
Beboerparkering er genialt. Har ryddet enormt opp i gatebildet der jeg vokste opp på Økern, enormt mye mer trivelig for flertallet som går, sykler og reiser kollektivt.
Don't do the crime if you can't pay the fine. (Progressive bøtesatser bør også innførForstår falken godtEn pus som tror han er jaktfalk er sjeldent og ærverdig
Delvis enig men ganske frustrerende for oss med en liten elbil + en veteran. Blir ganske kostbart for en bil som kjører mindre enn 5000km i året - akkuratt på veteranbil skulle det vært en egen fane i beboerparkeringsprislisten. Samme med motorsykkel.Beboerparkering er genialt. Har ryddet enormt opp i gatebildet der jeg vokste opp på Økern, enormt mye mer trivelig for flertallet som går, sykler og reiser kollektivt.
Don't do the crime if you can't pay the fine. (Progressive bøtesatser bør også innføres.)