|
Eg likar best å løyse oppgåver med penn og papir.Det er i nettversjonen
https://www.vg.no/spill/ordstjernen
Bra hjernetrim for og huske alle ordene enn har kunnet, også lære nye som har kommet til![]()
Den skiva må du spille når du skal på pub-en @motorenFlott utenfor, Lee Ritenouer og skiva «Dramcatcher» på stereoen, flott skive![]()
En så flott utsikt trenger ingen stolpe.Var for øvrig en runde på øya og skulle ta noe bilder her mens vi kjørte ( OBS Jeg var passasjer...)
Var som sagt et fantastisk vær.
Mener det er Senja vi ser i det fjerne til høyre i bildet MEN...
Den stolpen....
Tror ikke det er mulig å få sentrert den bedre i bildet, og det i fart
Vis vedlegget 1045841
Enig der...En så flott utsikt trenger ingen stolpe.
Vis vedlegget 1045854
@Andy du er mester med å hente motiver : )
Hei og mange takk. Bare en hobby jeg synes er litt hyggelig å drive med. Har et Leica kamera (SL2) dette har autofokus, men bruker for det meste manuelle objektiver fra M serien. De manuelle objektivene fra Voigtlander og Leica gir det hele litt mer «karakter».@Andy du er mester med å hente motiver : )
I mitt tidligere " liv var jeg flinkere til vie fotografering tid . En fasinererende hobby
Hv kamera / linser er favoritt ?
mvh
Ribe er et fint sted.
Men Fireball stikka er ikke noe fin. Estetisk. Ikke er den gratis heller.Dette er ei skrustikke:
![]()
What Is The Best Bench Vise? - Reed 208 vs 614 Hardtail
What is the best bench vise? I got my hands on the legendary Reed 208 Bench Vise. It is a massive vise, and I want to see how it stacks up against the bench ...youtube.com
Sett opp i mot hifi-ledninger så er vel ikke prisen all verden?Men Fireball stikka er ikke noe fin. Estetisk. Ikke er den gratis heller.