Det der var helt fantastisk. Vil tippe du har etterbehandlet det litt i Lightroom e.l., men sluttresultatet er magisk.
Mange takk. Er etterbehandlet litt men ikke så mye. Passet på å få sola bak bygningen slik at bygningen ble stående i motlys. Bruker systemkamera.Det der var helt fantastisk. Vil tippe du har etterbehandlet det litt i Lightroom e.l., men sluttresultatet er magisk.
Eksponer med hensyn til høylyset, og så kan man dra opp litt i skyggepartier. Er så utrolig praktisk med digitalt. Men cluet er, som du sier, å etterbehandle litt. (Typiske overdrevne HDR-bilder kan jeg helt enkelt ikke fordra.)Mange takk. Er etterbehandlet litt men ikke så mye. Passet på å få sola bak bygningen slik at bygningen ble stående i motlys. Bruker systemkamera.
Her er jeg helt enig med deg. Kan heller i fordra typiske HDR bilder. Er dessverre alt for mye av den sorten.Eksponer med hensyn til høylyset, og så kan man dra opp litt i skyggepartier. Er så utrolig praktisk med digitalt. Men cluet er, som du sier, å etterbehandle litt. (Typiske overdrevne HDR-bilder kan jeg helt enkelt ikke fordra.)
Har jeg noensinne fortalt om mitt intervju med Fjell Kommune da jeg søkte på jobb her i Periferien for mange, mange år siden?Ser ut som høyrisiko sport det der. Regner hms’n var på plass. Har hatt båten liggende ute i mange år, kjekt å ha, «fint på sjøen om vinteren» og andre skrøner, ble ikke brukt. Denne sesongen ble det overvintring i en lagerhall. Angrer ikke et sekund. Nevnte jeg at jeg ikke liker snø?
Musikalsk hilsen
Atle
Inte rart du inte förstod någonting av vad jag prövde förmedla i går da. Du har ju fått solsting!
Herlig. Vi er jevnlig innom Altea og tar forfriskninger på plassen foran kirken. Ikke alltid vi kommer oss til stranden
Skitten snø hos deg?