Tenk hvis det er sant..Jeg så på Youtube at du har vært i Brønnøysund. Det var mye fine greier fra Geir Fredriksen bl.a.
Skjønner jo at dette må høres med egne ører.
Likevel er det en hifiskribents oppgave å beskrive lyden, og ærlig talt ble jeg ikke mye klokere. "Bedre lyd går det ikke an å få i en vanlig stue", er dog et "hårete" statement.
Mvh
Nå var det kanskje magasinet Stereo+, og ikke youtube-videoen det ble ønsket respons på, men det var den jeg nylig hadde sett.Tenk hvis det er sant..
Lyden står bedre beskrevet i bladet og gir forhåpentligvis et bredere bilde av hvordan det låter. Vi har hørt mange anlegg etterhvert, og dette er det beste jeg har hørt i en vanlig stue. Så hårete sagt, men vanskelig å se hvordan man skal få det bedre uten å bygge et spesialdesignet lydrom.Jeg så på Youtube at du har vært i Brønnøysund. Det var mye fine greier fra Geir Fredriksen bl.a.
Skjønner jo at dette må høres med egne ører.
Likevel er det en hifiskribents oppgave å beskrive lyden, og ærlig talt ble jeg ikke mye klokere. "Bedre lyd går det ikke an å få i en vanlig stue", er dog et "hårete" statement.
Mvh
Takk for utfyllende svar.Lyden står bedre beskrevet i bladet og gir forhåpentligvis et bredere bilde av hvordan det låter. Vi har hørt mange anlegg etterhvert, og dette er det beste jeg har hørt i en vanlig stue. Så hårete sagt, men vanskelig å se hvordan man skal få det bedre uten å bygge et spesialdesignet lydrom.
Hjemme-hos reportasjen var super og med et kult (ekte)par med hvert sitt anlegg.Vi tar gjerne i mot tilbakemelding på hva dere liker bra og ikke så bra i denne utgaven. Og hva dere eventuelt savner i bladet?
Ønsker meg direkte lenke til pdf-en! Så skal jeg lese bladet og gi tilbakemelding på innholdet seinere.Vi tar gjerne i mot tilbakemelding på hva dere liker bra og ikke så bra i denne utgaven. Og hva dere eventuelt savner i bladet?
Hvis du ikke ønsker å lese bladet online kan du laste det ned via Joomag (pilen ned på venstre side). Det er det eneste stedet bladet ligger, så noe annen direktelink enn den jeg har lagt på bildet finnes ikke.Ønsker meg direkte lenke til pdf-en! Så skal jeg lese bladet og gi tilbakemelding på innholdet seinere.
Takk for et flott blad!Kjære godtfolk,
Ny utgave er ute.
Neida, det er publisert for lenge siden.Takk for et flott blad!
Men har dere hoppet over nummer 8 ?
Ok, takk! Det er bare ikke synlig i kolonnen til venstre, hvor de andre numrene dukker opp.Neida, det er publisert for lenge siden.
Jeg besøkte Geir F or et par-tre år tilbake da OB-linjekildene med magnestater (BG/Sounderlink) var satt opp som prototype.Lyden står bedre beskrevet i bladet og gir forhåpentligvis et bredere bilde av hvordan det låter. Vi har hørt mange anlegg etterhvert, og dette er det beste jeg har hørt i en vanlig stue. Så hårete sagt, men vanskelig å se hvordan man skal få det bedre uten å bygge et spesialdesignet lydrom.