funker ikke her da..
Den mailen du etterlyser er rett rundt hjørnet. Dessverre var gårsdagen nettrøbbel nettopp trøblete...Er det slutt på epost-varsel om ny blekke? Finner ikke noe sted for å
registrere seg for oppdateringer på nettsiden. (annet enn face, tube osv.)
Det er to måter å registrere seg som abonnent:Er det slutt på epost-varsel om ny blekke? Finner ikke noe sted for å
registrere seg for oppdateringer på nettsiden. (annet enn face, tube osv.)
Den mailen du etterlyser er rett rundt hjørnet. Dessverre var gårsdagen nettrøbbel nettopp trøblete...
Takker for svar. Har ikke motatt epostmelding om nytt magasin siden Nr.4 i år. Registrerer meg på nytt.Det er to måter å registrere seg som abonnent:
1. I Joomag-appen
2. Via denne linken: http://eepurl.com/hsstK1
Last ned og les den i PDF-leseren din. Funker greiest det som regel, og så har du blekka på lager den dagen de legger ned internettJeg har noen pussige skaleringsproblemer der bokstaver blir uleselige. Skjer i Chrome og i Edge. Her er et vedlagt eksempel, men det skjer i hele magasinet.
Vis vedlegget 753116
Jeg kunne ikke vært mer enig med deg. Bra utgave. Bra tester og Krix låter best siden den får høyest score.Veldig fin utgave! Synes det var spesielt gøy å lese høyttalertestene, samt testen av Melco-switchen. Det var flere par høyttalere jeg fikk veldig lyst til å teste. Det eneste jeg har å utsette er at man bare publiserer tester av produkter som får god score. Jeg mener at alle høyttalerne var på 9-tallet, om jeg ikke husker feil. Jeg skjønner jo hvorfor, men det er veldig synd at det må være sånn.
hvem i alle dager betaler så mye for en overpriset liten boks???? orginale ls3\5a er ikke så mye og skryte av. kan ikke tenkte meg at disse falke sakene gjør jobben så mye bedre.Fin og god lesing som alltid, for min del et høydepunkt å lese om Roy Ervin sin erfaring med Falcon LS3/5A.
Det hadde vært fint å hørt hva slags forsterkere som ble benyttet under testperioden, særlig om det ble prøvd ut rørbasert utstyr (synes å skimte en rørforsterker i Harbeth testen).
Og allikevel har folk skrytt i år etter år…hvem i alle dager betaler så mye for en overpriset liten boks???? orginale ls3\5a er ikke så mye og skryte av. kan ikke tenkte meg at disse falke sakene gjør jobben så mye bedre.
Jeg er en av de som vurderer å bruke så mye penger for en så liten boks som LS3/5A er, og alt den har og gjør. Samtidig vet jeg at den overhode ikke har alt til alle, og gjør alle fornøyde, dog fyller den de fleste av mine kriterier når det kommer til type musikk jeg lytter til, størrelse på rommet de skal stå i og kvaliteter jeg er opptatt av i en monitor til nærlytting. Jeg setter sammen mitt anlegg og oppsett etter mine ønsker og preferanser, så kan det godt være at andre vil bruke tilsvarende pengesum til helt andre komponenter, lyttefokus og utbytte enn hva jeg gjør. Det har jeg ikke noe problemer med, ei heller har jeg noe med hva andre foretrekker og ønsker av kvaliteter i sitt oppsett, vi står heldigvis fritt til å velge selv.hvem i alle dager betaler så mye for en overpriset liten boks???? orginale ls3\5a er ikke så mye og skryte av. kan ikke tenkte meg at disse falke sakene gjør jobben så mye bedre.
Hei Bjørn,Jeg har noen pussige skaleringsproblemer der bokstaver blir uleselige. Skjer i Chrome og i Edge. Her er et vedlagt eksempel, men det skjer i hele magasinet.
Vis vedlegget 753116
Det stemmer ikke. Koster Kr. 54.563.- pr. par.Stemmer virkelig prisen på Harbeth M30.2 XD i anmeldelsen? 89 500,-?
Det er et poeng.Veldig fin utgave! Synes det var spesielt gøy å lese høyttalertestene, samt testen av Melco-switchen. Det var flere par høyttalere jeg fikk veldig lyst til å teste. Det eneste jeg har å utsette er at man bare publiserer tester av produkter som får god score. Jeg mener at alle høyttalerne var på 9-tallet, om jeg ikke husker feil. Jeg skjønner jo hvorfor, men det er veldig synd at det må være sånn.
Nei... det hadde sneket seg inn en feil. Prisen er nå rettet.Stemmer virkelig prisen på Harbeth M30.2 XD i anmeldelsen? 89 500,-?
Gjør meg en tjeneste og zoom inn den grafen slik at vi ser detaljene på toppene og bunnen. Nå viser du den på max komprimert, da blir jo alt trøkt sammen. Skal jeg gi en tilbakemelding til anmelder trenger jeg bedre innput.Fin lesning men har tidligere også reagert på karaktersetting for lydkvalitet på musikk sidene. At det kunsteriske gis karakter subjektivt skulle bare mangle men nok engang gis ganske så komprimerte utgivelser 6 i lydkvalitet. Denne gangen er det Kanye West der plata har fått karakter 6 på lydkvalitet. Tok meg akkurat 2 sekunder å høre komprimeringen og "nivået" stanger i taket.
At den kanskje er bedre lydmessig enn sjangeren normalt sett, greit nok, men en 6ér?
Her et eksempel på en av låtene nevnt i testen.
Vis vedlegget 753667
At tester liker bass er helt ok men et anelse kritisk blikk hadde alle vært tjent med Var samme person som også ga en London Grammar skive 6ér tidligere. Personlig reagerte jeg på veldig dårlig kvalitet men toppkarakter her.
Ellers et fint magasin. Kudos
Poenget mitt når du drar det sammen slik (se bildevedlegg) så mister du alle nyansene i målingen. Drar du hendelen andre veien kommer detaljene frem.?? forsto ikke helt- mener du zoome ut? Som dette?
Vis vedlegget 753744
I audacity blir det slik.
Vis vedlegget 753745
Altså klipping deluxe. Det er ikke godt håndverk i mine øyne men mange liker det.
Det er ingen detaljer på topp og bunn. Det blir "klippet" bort.
Mulig anmelder har en annen versjon enn den jeg tester?
Her er forøvrig en opplisting av andre album fra artisten
Ikke noe å skryte av til tross for at dere skriver at han er den flinkeste å skru lyd i hip hop verden..
Funker sikkert fint i bil med masse anlegg
Trenger ikke stresse med det. Jeg har ordnet det.?? forsto ikke helt- mener du zoome ut? Som dette?
Vis vedlegget 753744
I audacity blir det slik.
Vis vedlegget 753745
Altså klipping deluxe. Det er ikke godt håndverk i mine øyne men mange liker det.
Det er ingen detaljer på topp og bunn. Det blir "klippet" bort.
Mulig anmelder har en annen versjon enn den jeg tester?
Her er forøvrig en opplisting av andre album fra artisten
Ikke noe å skryte av til tross for at dere skriver at han er den flinkeste å skru lyd i hip hop verden..
Funker sikkert fint i bil med masse anlegg
Hei Tom! En liten bump: På iPads nettleser Safari, så opplever jeg stadig at selv etter å ha lastet ned magasinet i PDF, så er det crash og sidene må lastes på nytt. Har ikke den nyeste iPad, men greit å si ifra så dere vet.Hei Bjørn,
Joomag har dessverre en feil de jobber på spreng med å løse: Det oppstår visningsfeil i siste versjon av Chrome-baserte nettlesere (Chrome og Edge).
I alle andre nettlesere og på mobile enheter vises det normalt.
Siden jeg har skrevet disse anmeldelsene skal jeg prøve å forklare. Pop-utgivelser er ofte komprimerte, men lydkvalitet er ikke bare dynamikk. Like viktig er hvordan opptaket er mikset, hvor bra instrumenter og stemmer er tatt opp og presentert i et tredimensjonalt lydbilde. Hvis komprimering skulle være bestemmende, ville ingen hip hop-utgivelse få terningkast 6. Så får jeg håpe at folk forstår at det er forskjell på dynamikk i utgivelser innen jazz- og klassisk og pop-musikk. StåleFin lesning men har tidligere også reagert på karaktersetting for lydkvalitet på musikk sidene. At det kunsteriske gis karakter subjektivt skulle bare mangle men nok engang gis ganske så komprimerte utgivelser 6 i lydkvalitet. Denne gangen er det Kanye West der plata har fått karakter 6 på lydkvalitet. Tok meg akkurat 2 sekunder å høre komprimeringen og "nivået" stanger i taket.
At den kanskje er bedre lydmessig enn sjangeren normalt sett, greit nok, men en 6ér?
Her et eksempel på en av låtene nevnt i testen.
Vis vedlegget 753667
At tester liker bass er helt ok men et anelse kritisk blikk hadde alle vært tjent med Var samme person som også ga en London Grammar skive 6ér tidligere. Personlig reagerte jeg på veldig dårlig kvalitet men toppkarakter her.
Ellers et fint magasin. Kudos
Hei,Hei Tom! En liten bump: På iPads nettleser Safari, så opplever jeg stadig at selv etter å ha lastet ned magasinet i PDF, så er det crash og sidene må lastes på nytt. Har ikke den nyeste iPad, men greit å si ifra så dere vet.