Nå må jeg understreke at jeg hverken ble såret eller snurt av et slik utsagn, men jeg har lyst å kommentere det, ikke minst for litt kunnskapsdeling.
I denne utgaven har vi en artikkel om produkt fra Duet, en om produkt Njål Hanson, en om produkt fra Gjallarhorn, en trippelartikkel om produkter fra Moet Audio, og en artikkel om en høyttaler fra Ø Audio (les gjerne det som Mala) som fikk internasjonal oppmerksomhet på messen i Warszawa (noe som gjør at det er rimelig at vi også bryr oss, i tillegg er det et norskt produkt, noe vi alltid syns er moro) og et intervju av Mark Levinson som selger sine nye produkter igjennom Oslo HiFi Center. Av det får du ut at vi er et "Mala-blad"? Unnskyld, uten å mene å være frekk, men da tror jeg du bør "pusse brillene".
Generelt råd til bransjen: Hvordan får man produkter til tester i Stereo+? Ved å ta kontakt med redaksjonen og deretter handle ved å få levert produktene (og hente dem igjen, bør understreke det også). Vi kan ikke mase på i evighet på alle for å teste (vi maser egentlig skremmende mye skal sies), og vi kan heller ikke være budbil for hele bransjen.
Tilbake til vim01: Kan det tenkes at noen i bransjen er litt mer foroverlent enn andre og er litt flinkere til å legge to pinner i kors for at ting skal skje? Ja faktisk. Flere aktører er ganske flinke, (blant annet HiFi Klubben, Neby, Mono, Mala med flere), i den andre enden er det aktører vi aldri hører fra... Så undrer du over hvorfor det periodevis kan oppleves som en skjevhet, ja da har du fått svaret; produktlanseringer, hvor flinke importørene er osv. Ser man året under ett er jeg helt sikker på at vi er veldig flinke til å teste produkter fra så mange aktører vi kan sett i lys av de, tross alt begrensede, resursene vi har.
Håper du (og andre) ble litt klokere