Jeg har også snekret selv. Benkeplater i eik fra OBS kappet i passe bredde, montert med gjengestenger fra Biltema og ymse deler fra IKEA for å få avstand mellom hyllene og skjule gjengestengene. Jeg har også satt på hjul (Biltema) for å kunne trille det frem for å koble om og støvsuge bak en gang i skuddåret. Det er ikke fleksibelt, men hylleavstanden er stor nok til at jeg alltids finner noe som passer inni om jeg en eller annen gang skule ønske å bytte ut noe, hvilket først skjer når en av komponentene ryker regner jeg med.
Det er billig, solid, ser helt kurant ut men mangler fleksibiliteten. Jeg hadde først en bredere variant, men fant ut at det ikke tålte vekten av TVen oppå uten at det bøyde seg ned på midten. Det kunne forsåvidt vært løst ved å lage vertikal støtte på midten eller bak, men av flere grunner valgte jeg å lage racket smalere og høyere og henge TVen på veggen. Det passet best å ha det i denne formen i mancaven min.
Viser ikke på bildet, men på toppen er gjengestengene skrudd i en møbelmutter av messing. Det funket bedre enn islagsmuttere på undersiden av topplaten. Jeg ville ha det dypt (brker standard benkeplatedybde på ca 60cm) fordi platespilleren er stor og så får jeg plass til ting som bør skjules bak komponentene. På nest øverste plate kan såvidt 18-porters switchen skimtes bak Xboxen, samt det trådløse aksesspunktet. Det blir jævlig mye kabler så greit å få alt opp fra gulvet. Strømpadden står også på en av hyllene.