Venter fortsatt her sør i Gøteborg, dessverre...Noe nytt her? Skal på hytta idag og det hadde vært koselig med et stereophile sammen med rødvinsglasset ikveld
Så nettopp på kontoutskriften at 173 nok var overført til Stereophile, for ett års abonnement...Koster ikke Stereophile nærmere 100,- i løssalg (90,- eller noe sånt)? Da må da abbonement til 190,- pr år være rene røverkjøpet
-LE
4-6 uker stod det i mailen jeg fikk fra dem...Bestilte ab. i febr, og har ikke sett eller hørt noe fra dem..... Hvor lang tid tar det før evt. første blad er her??
Det kom i posten igår, men nå var postadressen
0682 Oslo
AUSTRALIA
Jeg har heller ikke fått Juni nummeret enda. Jeg sendte Stereophile en mail 1/6-06 og de svarte 4/6-06 (jeg hadde heller ikke kunde nummeret):Og fremdeles ikke kommet. Kanskje sendt via Australia mitt nr. også? Har sendt mail til kundeservice om manglende nummer.
Dear O. Bjerkvik,
A review of your account shows that the June 2006 issue is currently en route to you. You should receive the June 2006 issue by June 21, 2006. If you do not receive it, please contact us again.
Noen abonnenter som har fått juni rummeret nå?, ikke tegn til det her hos meg i Stavanger, burde fått det nå synes jeg.. Ett det jeg ser i denne tråden ser ut til at de har begynet å tulle med sine norske abonnenter.., sikker en fiffig ny feature fra en ny sjef (now we change to this really cheap distributor,and improve our shareholder value, and bottom line) eller en it ansvarlig...Men Juni nummeret er ikke kommet til meg enda. Det er sluppet i Unaiten.
Fikk mitt juni nummer på tirsdag denne uken, men så også som andre her på forumet at jeg etter deres database skulle bo iJeg fikk det igår.
Fikk ikke lest noe, bladde kjapt igjennom, men dette så ut til å være et heller kjedelig nummer.
Jeg har enda ikke fått Juni utgavenFlere som fortsatt ikke har mottatt juni-nummeret?
Vanligvis er det både tidlig og punktlig, men begynner jeg å lure på om det kommer i det hele tatt....
Jepp! Det er hos Narvesen.Har noen sett om juni nummeret har kommet til narvesen enda?
Og det ser det ut til at vi kan måtte venne oss til. Dette svaret fikk jeg fra Stereophile Customer Service:Jepp! Det er hos Narvesen.
Ikke i kassa hos meg desverre...
Mitt blad er feilsendt via Norge, på vei til Göteborg, fikk det, juni nummeret, forövrig for en liten uke siden....Har også sendt klage, på høflig engelsk selvfølgelig, og påpekt at veldig mange i Norge mangler bladet eller har fått det kraftig forsinket pga. feiladressering til Australia.
Gadd ikke vente lengre, så jeg svingte innom Narvesen å kjøpte bladet.Og det ser det ut til at vi kan måtte venne oss til. Dette svaret fikk jeg fra Stereophile Customer Service:
"A review of your account show that the June 2006 issue is currently en route to you. Our issues are sent by surface mail; therefore, there is a delay in foreign delivery of approximately 4 weeks. You should receive the June 2006 issue by July 4, 2006 and the July 2006 issue should be received by August 4, 2006.
We apologize for the delay and any inconvenience it may cause.
Thank you for your patience,
Beckie Crystal
Customer Service"
4-6 uker senere enn vi har vært vant til altså....