stingsilda
Hi-Fi freak
Hører dog på mye forskjellig her men er i all hovedsak havna i jazz kategorien.
Eksempelvis slik som dette
Eksempelvis slik som dette
Må bytte om på høyre og venstre kanal vettu...Rart,Bikkja står langt ut i hagen her
Ble ikke stille hos naboen om høytalerne forsvantBerkeley'ene blei solgt til en hyggelig kar her på forumet som tydeligvis har samme sjuka...
Får håpe at de får et godt hjem dit de kom da
Nja, ikke akkurat.Er det noe nytt og spennende på vei inn?
Lekkert!! Gammel post, men leser meg opp på hvordan jeg skal drive et par d700. Hva har du koblet opp med her?Da var "moroklumpan" utpå golvet her igjen
Som tidligere nevnt, herlig dynamikk, åpenhet og dypbass..
Vis vedlegget 754216
Er en Cary SLP98 Pre og en Gamut D200 mkIII som driver detta her.Lekkert!! Gammel post, men leser meg opp på hvordan jeg skal drive et par d700. Hva har du koblet opp med her?
Takk for svar og tips! Ikke verst. I etableringsfasen, så har i førsteomgang sett på primaluna pre og div ymse på effekt. Er jo mye skryt av Krell blant anna der ute.Er en Cary SLP98 Pre og en Gamut D200 mkIII som driver detta her.
Absolutt fordel ha litt "guffe" på dissa der, også for D700 tenker jeg.
Er stålkontroll på elementene med Gamut'en.
Har prøvd Nord Acoustics sine NC500 monoblokker.
Spilte veldig bra på mine D900 så kan slik sett anbefale et par av de
Men mye å velge mellom der ute så spørs hvor mye man ønsker å legge i forsterker da.
Akkurat.Takk for svar og tips! Ikke verst. I etableringsfasen, så har i førsteomgang sett på primaluna pre og div ymse på effekt. Er jo mye skryt av Krell blant anna der ute.
Driver de med en sansui au20000 nå, så mulig jeg prøver den som effekt i førsteomgang.
Har du prøvd bi-amping på de?
Greit å ta hensyn til naboene, ja. Så sånn sett er det jo helt innafor å kvitte seg med d900’eneAkkurat.
Har ingen erfaring med Krell slik sett.
Men mye å velge i på forsterksiden da.
Nei, har ikke prøvd bi-amping.
Har ikke akkurat følt noe behov for det egentlig
Evig nok kraft i Gamut'en til å dra på nok og vel så det med full kontroll
Og så har man jo naboer å ta hensyn til og da, når man bor i rekkehus
Ha Ha Ha....Greit å ta hensyn til naboene, ja. Så sånn sett er det jo helt innafor å kvitte seg med d900’ene
Må prøve seg Det var vel Jesus som sa "you’ve got to risk it to get the biscuit."Ha Ha Ha....
De blir nok stående her du
Tøff forsterker den Sansui'en du..Takk for svar og tips! Ikke verst. I etableringsfasen, så har i førsteomgang sett på primaluna pre og div ymse på effekt. Er jo mye skryt av Krell blant anna der ute.
Driver de med en sansui au20000 nå, så mulig jeg prøver den som effekt i førsteomgang.
Har du prøvd bi-amping på de?
Takk for det! Funker ganske bra, men litt nysgjerrig på å få med litt rør-magi i miksen tråden din, men sniker med bildeTøff forsterker den Sansui'en du..
Skulle nå slik sett holde til D700 egentlig..
Fantastisk !!Takk for det! Funker ganske bra, men litt nysgjerrig på å få med litt rør-magi i miksen tråden din, men sniker med bilde
Vis vedlegget 890110
Takktakk! Veldig fornøyd med høyttalerne, så ønsker å få lagt så godt til rette for de som mulig.Fantastisk !!
Ser knall ut detta der.
Spiller bra vil jeg tro
Ang Rørmiks.Takk for det! Funker ganske bra, men litt nysgjerrig på å få med litt rør-magi i miksen tråden din, men sniker med bilde
Vis vedlegget 890110
Har begynt å ta hensyn til naboene å nå daHa Ha Ha....
De blir nok stående her du
Nydelig! Hehe, helt annen vektklasse på det der.
Joda, de står forholdvis rolig på gulvet dissa derNydelig! Hehe, helt annen vektklasse på det der.
Takk for tips ang rør! Litt spenning må man ha.
Blir gøy å prøve litt etterhvert.
2 små døtre og ei lydsensitiv kone fra Bergen (paradoks) i hus, så herjes ikke så voldsomt med. Det er ikke så mange av disse her i omløp så får være litt ekstra forsiktig, ja. Ser et par cheviot som kom ut nå. Lekre i alle fall!Joda, de står forholdvis rolig på gulvet dissa der
Men er nok mange andre som er verre på det området.
Joda, spenning er greit er ikke det.
Men er du uheldig og knekke elementene på de D700 kan det bli problematisk å få erstattet de.
Så obs obs !!
Den gamle Definition serien spiller veldig bra så skal opp noen hakk for å matche.
Min mening vel og merke
2 små døtre og ei lydsensitiv kone fra Bergen (paradoks) i hus, så herjes ikke så voldsomt med. Det er ikke så mange av disse her i omløp så får være litt ekstra forsiktig, ja. Ser et par cheviot som kom ut nå. Lekre i alle fall!
men var virkelig ikke verst finishen på d900’ene dine