Selv om jeg et langt stykke på vei er enig i det du sier, er jeg ikke helt enig i konklusjonen. Og grunnen er at jeg syns Bjørn i flertallet av episodene er den som har skapt den mest interessante musikken. Men det bør bli Alexandra og Bjørn i finalen.Alexandra bør vinne hele sulamitten, Bjørn er god men som tidligere påpekt er han klar over sine egne svakheter og gjemmer seg bak lavmælte forestillinger, Alexandra er en mer komplett artist og den eneste i kveld som hadde to gode opptredener .
Eg bumpa for å gje uttrykk for "kva var det eg sa"Har no strøyma Stjernekamp-køntri, og må seie at det skulle vore brukt meir tid på å finne rette songen for mange av artistane. Alle kan synge, så det er "parringa" mellom rett stemme og rett låt som ofte vert bortebom.
Eg tippar på at Alexandra og Bjørn kjem til finalen. Og at Alexandra vinn til slutt.
Det er jo mangel på register i stemmen som gjør det. Godt det ikke sprekker helt.Veldig bra fremførelse av Carina også denne gangen. Hun ligg en anelse over tonen rett som det er, men det fremstår mer som en stil enn som surt.
Akkurat slik jeg tenker ogsåOg dermed har jeg klar min dom for kvelden:
1. Alexandra, med god margin
2. Bjørn, men jeg må innrømme at det er ved hjelp av sympatistemmer fra tidligere runder.
3. Da må det bli Carina som ryker ut. Men jeg er slett ikke sikker på at det ikke blir Bjørn.
Hvis det er kveldens resultater du sikter til, får du ingen veddemål mot meg.Jeg vedder gjerne noen gode flasker på Alexandra mot røpla. Hun er god!!!
Ja, det kan jo hende at de 2 får mest stemmer.Om det er Bjørn eller Carina som får mest sympatistemmer er jeg nå usikker på.
Stjernekamp sett over ett så lang synes jeg nå personlig at Bjørn fortjener en plass i finalen.
Men igjen, folket bestemmer.
Blir spennende detta