Her kommer et par snapshots fra Stockholm 2018 messen, tatt med mobil kamera. Jeg har valgt de rom som jeg fant mest spennende og listen er derfor langt fra komplett.
Noen utstillere hadde valgt å holde demo sessions med mellomrom over hele helgen, mens andre valgte å snurre musikk hele dagen og prate litt løst og fast om produktene sine. Enkelte var noe handikappet av små rom eller rom med vanskelige forhold. Hvor jeg følte at noen produkter ikke var helt var som en kunne forvente tenker jeg at rommet kan være en årsak. Disse skriver jeg derfor ikke mer om.
Demo høyde punktet for meg var en svært god demo av D’Agostino Progression med Magico S3 som ble kjørt med godt humør og masse kunnskap av de to representanter fra begge merker. Flott lyd fra Focal, Vienna Acoustics, Wilson og Sonus Faber rommene og jeg var positivt overrasket over Boenicke rommet.
Det ble spillet musikk fra LP, CD og streaming, ofte i en mix, men lite high-res musikk dessverre. Befriende lite Nils Lofgren, Eagles og de andre usual suspects og heller masse norsk og svensk musikk i alle typer.
Det var to fine dager, god stemning og masse god musikk med fin lyd. SACD skiver fra Opus 3 til 100 SEK prs heller ikke å forakte!
Bilder i egne poster under.
vh
S