Storbynatt

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Ja, så var gutta i gang.

Svært morsomt inn i mellom, selv om boksesketsjen ikke traff helt.
Ellers la jeg merke til at Eias Hjernevask spøkte i kulissene i et par av innslagene.

Det var ellers kostelig å se "feministen" aurdal avsløre sitt sanne spyttslikkende jeg.

Jeg gleder meg til torsdag.

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.295
[video]CIvihQxXQxY[/video]

Har faktisk et par venninner som lider av "uønsket adferd ved egen omsorg", spesielt i helgene ;D

finn

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.07.2003
Antall liker
0
Er glad at AV knappen virker!!!

Doc.G

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
31.01.2009
Antall liker
16
Sted
Steinkjer, Nord Trøndelag
Har ikke noe spesielt i mot Bård & Harald, men er generelt "fed up" med all tv "underholdning", ingenting er nyskapende lenger, bare variasjoner over det samme som har vært på tv de siste 20 åra.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.230
Torget vurderinger
32
Josefs intervju med Martine Aurdal og Brita Møystad Engseth var en perle som gikk Harald og Bårds krampemoro en høy gang. Det var intelligent humor på høyt nivå.

Tufte og Eia er dessverre snart like nyskapende som en Rema 1000-butikk. De går i sirkel i sin egen fortreffelighet. Kanskje hadde det vært bedre om de prøvde å være morsomme på sin egen dialekt, for jeg blir bare sittende å irritere meg over at de prøver å etterligne dialekter de ikke fikser. I mine øyne tar det fokus vekk fra poengene i sketsjene.

Roy

S

Supertramp

Gjest
R.E.S. skrev:
Tufte og Eia er dessverre snart like nyskapende som en Rema 1000-butikk. De går i sirkel i sin egen fortreffelighet. Kanskje hadde det vært bedre om de prøvde å være morsomme på sin egen dialekt, for jeg blir bare sittende å irritere meg over at de prøver å etterligne dialekter de ikke fikser. I mine øyne tar det fokus vekk fra poengene i sketsjene.
Roy
+1
Å humorisere med dårlig "ændaldialekt" er humor som hører 80/90-tallet til :)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.322
Disse to herremennene har aldri vært morsomme, bare plumpe og (b)anale.

G

Gjestemedlem

Gjest
Videosnuttene i klippet var jo artige, gode tendenser, men hvorfor må norske komikere alltid klove seg så voldsomt, snakke med gøyale stemmer som 5-åringer som leker og gjøre seg til med parykker og klovneneser etc. når de skal være morsomme, samt å repetere poenget 10 ganger i samme sketch? Har de ikke kommet litt videre siden KLM?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.275
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Videosnuttene i klippet var jo artige, gode tendenser, men hvorfor må norske komikere alltid klove seg så voldsomt, snakke med gøyale stemmer som 5-åringer som leker og gjøre seg til med parykker og klovneneser etc. når de skal være morsomme, samt å repetere poenget 10 ganger i samme sketch? Har de ikke kommet litt videre siden KLM?
Dei prøver berre å innfri forventningane, skjønar du vel.

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Antall liker
3
Audiophile-Arve skrev:
Gjestemedlem skrev:
Dei prøver berre å innfri forventningane, skjønar du vel.
Hei.
For å gå over til andre program fra igår så synes jeg det var meget bra, skal jo noe til at "alt treffer" men synes det var god humor. I tillegg så synes jeg versjonen med Tigergutt fra M.Ravn var veldig god. Mine forventinger til programmet sålangt er innfridd, det er vel de to jeg liker best av "komikerene" i Norge
Mvh
Geir

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Det er rart dette her. For noen år siden, da Ut i vår hage strømmet gjennom eteren, stormet de politisk korrekte til og hyllet de "geniale " komikerne for grensesprengende samfunnskritisk satire.

Så kom Hjernevask, og de korrekte oppdaget at Eia sprengte et luftslott eller to. "Jøss, han er ikke en av oss", lot de til å tenke. "Han driver gjøn med forestillingene våre. Intelligens er arvelig, Gud forby!!!"

Så kommer Harald Eia og Bård Tufte Johansen med en ny omgang humor, og se; reaksjonene er litt tilbakeholdne. "Bør vi like dette tro?" spørres det i krokene.

Jeg ler. ;D

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.506
Torget vurderinger
4
Er vel 2-3 tråder som går på det samme.
Burde være slått sammen.
Harald Eina & Co er bare trist. Har ingenting med humor å gjøre.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Med så mange personer med slik fantastisk greie på humor, så skulle man tro at det var flere morsomme innlegg på HFS :-\.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Nå er det en time med storbynatt på nrk3. Reprise av de to første episodene.

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
367
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Gutta begynner å bli gamle så greia begynner å gå på autopilot. de er trotsalt betalt av oss gjennom lisensen!

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
11.455
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
oddgeir skrev:
Så kommer Harald Eia og Bård Tufte Johansen med en ny omgang humor, og se; reaksjonene er litt tilbakeholdne. "Bør vi like dette tro?" spørres det i krokene.
"Ja", svarer 1 av 1 menn med omsorg for egen atferd, i og utenfor egen bolig.

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Antall liker
1.936
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
De gutta der er i mine øyne det absolutt verste som går på norsk tv!
De har enda til dags dato ikke klart og vært morro på annet enn andres bekostning noe som jeg ser på som den laveste formen for humor. At mine skattepenger går til slike latterlige figurer som dette er mer irriterende enn både veiavgift og lisenspenger.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
oddgeir skrev:
Det er rart dette her. For noen år siden, da Ut i vår hage strømmet gjennom eteren, stormet de politisk korrekte til og hyllet de "geniale " komikerne for grensesprengende samfunnskritisk satire.

Så kom Hjernevask, og de korrekte oppdaget at Eia sprengte et luftslott eller to. "Jøss, han er ikke en av oss", lot de til å tenke. "Han driver gjøn med forestillingene våre. Intelligens er arvelig, Gud forby!!!"

Jeg ler. ;D
En besnærende betrakning, sannsynligvis ganske nær sannheten.

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.101
Oslo-losen. Ingen over, ingen ved siden !!!

N

nb

Gjest
Jeg har hatt sansen for ting de har gjort tidligere, men Storbynatt synest jeg til tider er svært tamt og i mine øyne det klart svakeste herrene har prestert. Kanskje er det nødvendig eav Eia å le så mye av seg selv når han prater, siden det neppe er så mange andre som gjør det.

F

fjellvåk

Gjest
Har også satt stor pris på det de har laget tidligere men i Storbynatt så blir det vel mye stampe, det er til tider kjedelig og veldig lite nytt. Hadde ikke ventet at jeg skulle oppleve at Eia/Tufte til tider rett og slett sliter med å få opp "dampen" i et TV program. Men men, jeg sitter vel foran skjermen igjen i kveld tenker jeg, håper at det er så bra at jeg ser på helt til slutt, det er nemlig kun ett program til nå jeg har giddet sett på helt til endes...

S

Supertramp

Gjest
Innslaget forrige uke(???) med de to statsansatte (??) som hadde laget hjemmeside, den var ubetalelig.
Hjemmesiden fungerte overhode ikke og var tatt veldig godt på kornet.

gorg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2008
Antall liker
119
Sted
Bodø
Ekstremt morsomt "talkshow" eller hva man skal kalle det.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Flott sending i går kveld. Fantastisk analyse av direktøren i NAV. ;D

Topp Bunn