Strøm relatert Strøm. Isotek Titan og...?

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.556
Antall liker
35.485
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Ja til å sjekke tonal balanse og slike ting er det flott å bruke måle utstyr, skal man høre hvordan lydbildet er, hvor naturlig instrumenter høres ut og hvor dynamisk det spiller, må man nåk bruke ørene.
Da er jeg med, dynamikk og intonasjon bruker jeg ørene, både som pianoteknikker og i denne hobbyen.
 

Hifi Thore

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.04.2021
Innlegg
54
Antall liker
30
Sted
Vestland
Jordsløyfer forsvinner ikke ved hverken dyrere eller bedre kabler når det gjelder RCA, men godt mulig du får flyttet på frekvensen for støyen.
Nei problemet er der forsatt, men det påvirker ikkje anlegget, testet det hos en kammerat for 14 dager siden, han hadde en projektor som laget støy i anlegget (hørbar brumm i høytalerene), så eg tok med noen rca kabler eg hadde, og lyden forsvant.
 

Frezzaldo

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.02.2009
Innlegg
64
Antall liker
42
Noen som har erfaring med Ansuz på TV og Apple TV? Forstår det slik at på strømboksene til Ansuz så skal forsterker kobles på midt-kontakten (markert kontakt). Hvordan vil det bli å koble den til Titan via system link og Eversolo i midt-kontakten og tv/apple TV på de andre?
 

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Innlegg
4.339
Antall liker
3.690
Torget vurderinger
1
Noen som har erfaring med Ansuz på TV og Apple TV? Forstår det slik at på strømboksene til Ansuz så skal forsterker kobles på midt-kontakten (markert kontakt). Hvordan vil det bli å koble den til Titan via system link og Eversolo i midt-kontakten og tv/apple TV på de andre?
Du har alle disse produktene, og klarer ikke å skille hva som er best mtp. Plasseringen av de på strømmen på de forskjellige remediene? Hva om det faktisk ikke utgjør en forskjell rett og slett, er det så ille det da egentlig? Kanskje du klarer deg like godt uten disse strømboksene enkelt og greit og kan faktisk bruke pengene på noe som faktisk utgjør en forskjell. F.eks. en ny TV som foreslått.
 

Frezzaldo

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.02.2009
Innlegg
64
Antall liker
42
Du har alle disse produktene, og klarer ikke å skille hva som er best mtp. Plasseringen av de på strømmen på de forskjellige remediene? Hva om det faktisk ikke utgjør en forskjell rett og slett, er det så ille det da egentlig? Kanskje du klarer deg like godt uten disse strømboksene enkelt og greit og kan faktisk bruke pengene på noe som faktisk utgjør en forskjell. F.eks. en ny TV som foreslått.
...Vel... Det er det jeg prøver å finne ut av med å stille spørsmål... Hva om det utgjør en forskjell? Har du testet? Hvorfor skal jeg bruke penger på TV når jeg er ute etter bedre lyd? Siden det tydeligvis ikke er mulig å lage en strømskinne som virker bra på alt så er jeg jo nysgjerrig på å høre hva slags alternativer som finnes.
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
8.087
Antall liker
20.364
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
...Vel... Det er det jeg prøver å finne ut av med å stille spørsmål... Hva om det utgjør en forskjell? Har du testet? Hvorfor skal jeg bruke penger på TV når jeg er ute etter bedre lyd? Siden det tydeligvis ikke er mulig å lage en strømskinne som virker bra på alt så er jeg jo nysgjerrig på å høre hva slags alternativer som finnes.
Vel..... du fikk svaret i #2....... men du likte det kanskje ikke???
 

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.644
Antall liker
1.376
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Fikk du testa uten antennekabel til TV tilkoblet?
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.297
Antall liker
9.537
Torget vurderinger
2
...Vel... Det er det jeg prøver å finne ut av med å stille spørsmål... Hva om det utgjør en forskjell? Har du testet? Hvorfor skal jeg bruke penger på TV når jeg er ute etter bedre lyd? Siden det tydeligvis ikke er mulig å lage en strømskinne som virker bra på alt så er jeg jo nysgjerrig på å høre hva slags alternativer som finnes.
Hvis du vil ha bedre lyd må du gjøre noe som påvirker lyden. Da er ikke Anzus tingen.… tror jeg stopper der.
 
Sist redigert:
Topp Bunn