Mars19
Utestengt pga. dårlig oppførsel
jeg har erfart at det er meget viktig både til og fra filteretEr det viktig med gode strømkabler ut fra strømrenser og inn i komponenter?
jeg har erfart at det er meget viktig både til og fra filteretEr det viktig med gode strømkabler ut fra strømrenser og inn i komponenter?
Kvaliteten på strømrens er viktig. Var ikke fornøyd med den forrige jeg hadde, så jeg kjørte forsterken rett i veggen og kilde/Dac i strømrens.Psybient: Like viktig alle veier. Både fra veggen til renseren og videre derfra ut til komponentene..Hva slags resultater du får avhenger av kvalitet på renser, råstrøm og signalpotensialet i området ditt. Renseren skal gjøre jobben sin , sikre anlegget og også være dimensjonert til å tåle sine belastninger.
Ok, av praktisk hensyn er også TV`n koblet opp til Aquarius.Psybient: Aquarius er god, den. Den kan du fint bruke til f.eks. Exposures beste deler. Men hold da helst ting som TV-skjerm vekk derfra- den har IsoTek egne rensere til. Og en av disse (Mira Evo3) er nok en direkte grunn til at jeg fortsatt har plasmaskjermen min.
Takk for tipset. Hadde ikke hørt om den førPsybient: Tips: Frigjør gjerne to av dem, gi anlegget en Mira Evo 3 i tillegg. Den tar antenna, TVn og kabelboksen- ender med en langt mer kalibrerbar bildeløsning. Bitte liten, spesiallaga til formålet Jeg forsyner min med IsoTek Premier. Og den har innebygd all sikring slike kilder bør ha også..
Høres genialt ut Skulle kanskje trengt en ny større tv i første omgang, men penga gikk til ny DAC istedenfor.Psybient: Til og med koreansk storskjerm kan reddes med den. Antennekabel fra kabelboksen og inn på Miraen er her en van den Hul The Name Antenna. Også verd prisen. Så mye støy fjernes med Miraen at du får kraftige forbedringer, blant annet i svartnivå og fargesmell. Ny TV- i de mest ekstreme tilfellene, vil jeg si
Wow, den var ny - innbrenninger blir borte Tillater meg å være skeptisk til det men....Sikringene Mira 3 har passer på TVn. Så da kan du fint få ti år til ut av en god plasmaskjerm. Tilogmed innbrenninger blir borte Et vennepar hadde en koreansk en som eksploderte, men så hoppa de over både strømsikring og galvanisk skille, da..Lite lurt...