Godt at få linket den igen, den kan ikke ses nok Og så var der jo åbenbart et medlem der ikke havde fået den læstHar du et link som understøtter den påstand?
Det er kanskje litt interesant i denne strømkabeltåden å merke seg den lille tykkelsen på nettkablene på primærsiden. Disse klarte fint å levere strøm nok til å brenne av knivene.ledning tilkoblet kniv, er ikke fysisk tilkoblwt elnettet. det er ene alene induksjon gjennom koiler som med 100% av det alle har gjemme.
så er det enda vanskelig å forstå krypstrøm og kryp elektromagnetisme smitter gjennom kabler ?
Da utelater du vel ikke så mange med dine skriblerier?ikke ta alt bokstavelig.. skrev til båden dem som slarer alfalbetet, og dem som ikke
Finnes vel ting i hjemmet som bruker 230v direktekoblet glødetåder og dermed ikke trenger/bruker induksjon gjennom koiler slik du beskriver.jifbaderom skrev:ledning tilkoblet kniv, er ikke fysisk tilkoblwt elnettet. det er ene alene induksjon gjennom koiler som med 100% av det alle har gjemme.
Kunne trenge sånne jeg også. Gidder du å dende meg en link?Du har pm
mvh
Du har pmKunne trenge sånne jeg også. Gidder du å dende meg en link?
Lyser en lyspære sterkere dersom du skrur den hardere til?hva med dårlig kontakt?
Du kan da sagtens have en periodisk fejl, på noget der ikke har en god forbindelse.hvorfor er det viktig at alle kordeller er på plass når man monterer strøm hvis det er slik at er det kontakt så er det kontakt?
Det er absolutt noe som heter dårlig kontakt..
Det vet du.Tror. Viktigste ord i denne hobbyen?
Det relevante er fra 0:05 minDet relevante er fra ca 1:30Min.
Altså, jeg skal ikke gå inn på noen debatt rundt dette. Men å si at man følger vitenskapelig metode, for deretter si at han kan demonstrere forskjeller, uten noe vitenskapelig backup som vi også kan teste. Så er det heller ikke vitenskap, men en personlig overbevisning/oppfatning.Noe galt med kunnskap?
Det er forskjell på kunnskap og skrøner. Eller det rambling pauls audio holder på med, i likhet med bestefar simpson..Noe galt med kunnskap?
Nei selfølgelig ikke, så lenge kunnskapen stemmer med den virkelige verden.Noe galt med kunnskap?
Evt lurium?^ Rhodium eller tellurium?