EiK
Hi-Fi freak
Det er helt korrekt det Endre skriver. Frekvensen er fast på 50 hz, og kan ikke stilles på. Når det gjelder MultiWave så har det bare et alternativ som er MW1.GFE skrev:Hei Endre,Endre Askeland skrev:Det er ikke mulig å forandre frekvensen på utspenningen fra PPP. Frekvensen er 50Hz Konstant.
Endre
OMF skrev:Hei!
Dette synes jeg absolutt er spennede utstyr!
Ser at noen synes det er gøy å hasselere med reklame/test tekster.
HiFi News testet PS audio sin PPP - og viste at utgangene på denne hadde en lavere impedans enn det støpselet hadde - altså at den kunne levere mer strøm en det støpselet kunne (dette gjelder selvsagt peakbelastninger - ikke kontinuerlig!).
En viss tilførsel av overharmoniske - slik som PPP sin MultiWave tilfører er absolutt av et gode, og gjør at lyttene kan lades mer en 2 ganger pr/periode - noe som har flere positive effekter for strømforsyningen (bla mindre peakbelastninger).
Vurderer selv en løsning som dette, eventuell en enkel AC inverterer drevet av 1 bilbatteri eller 2 til å fore en PPP eller lignende!
Har denne mulighet til å endre utfrekvens eller benytte ulie "sinusfunksjoner" slik som PPP har...?
Hva koster den...?
Mvh
OMF
Har PS audio da gått vekk fra dette på nyere modeller, den gamle jeg har setter man den frekvensen man ønsker ut eller misforstår eg her?
Mvh
Geir
Du kan heller ikke endre spenning. Den står fast på rundt 230 v.
De har med andre forenklet Premier i forhold til tidligere utgaver, som hadde mange flere valgmuligheter.