Musikkmannen
Musikk i fokus
Ren flaks.Jaggu bra du ikke skrev det
Ren flaks.Jaggu bra du ikke skrev det
Er han amerikansk? "I did my own research"... Så mange påpeker at man må forske selv for å finne sannheten, derfor er det også rekordmange flat-earthere idag, og så mange antiwaxere etc.Denne aprilspøken er vel kanskje et høyst reelt problem og ingenting å spøke med for flere her inne?
1. Nei ikke amerikanskEr han amerikansk? "I did my own research"... Så mange påpeker at man må forske selv for å finne sannheten, derfor er det også rekordmange flat-earthere idag, og så mange antiwaxere etc.
Folk tror forskning er så enkelt og at alle kan gjøre det, selv uten noen form for forkunnskap.
Influensere(, merk ordet er veldig likt influensa) er vel heller det rette navnet på slike.
Om jeg så videoen? Neee, gidder ikke og har andre viktigere ting å gjøre.
Det er helt korrekt!3. Helt fair at du ikke vil se, men du kaster bort mye tid på innlegg i denne tråden - så alt for mye viktig ting har du nok ikke på tapeten
Ser dette bildet ble opprinnelig lastet opp 07.04.2022, men godt forsøk.Litt trist dag. Men takk til ohc som alltid stiller opp. Makan til service skal en lete lenge etter. De regner med 14 dagers service så er den tilbake.
Vis vedlegget 907487 Vis vedlegget 907488
Det var når jeg fikk den, litt rart bilde blei så likt.Ser dette bildet ble opprinnelig lastet opp 07.04.2022, men godt forsøk.
Vis vedlegget 907565
Regner vel nesten med at den dagen den forsterkeren forlater "åstedet" er det til fordel for to monoblokker i samme familie i stedet...Det var når jeg fikk den, litt rart bilde blei så likt.
En tvilling bror er alltid hyggelig, men får holde på enebarnet en stund..Regner vel nesten med at den dagen den forsterkeren forlater "åstedet" er det til fordel for to monoblokker i samme familie i stedet...
Hvis disse var mulige og skulle fungert, dvs typisk skulle kunne overføre opp til 16A med 240V AC ca 3,6kW... Ser jeg for meg at de som "sliter" med støy fra mikroskopiske 100-200mW signaler fra Wifi vil få litt større problemer og sorte bakgrunner ville bli helt fraværende. Ville vel også vært litt skeptisk til å bruke mye tid i samme lytterom hvis slike ble benyttet.Mer sort bakgrunn er det neppe mulig å få.
Håper det går bra og at den blir 100% I orden igjen.Litt trist dag. Men takk til ohc som alltid stiller opp. Makan til service skal en lete lenge etter. De regner med 14 dagers service så er den tilbake.
Vis vedlegget 907487 Vis vedlegget 907488
Regnet med det, og jeg tåler å bli lurt. Dessuten er en hyggelig hilsen aldri feil. Selv om jeg synes du tenker for enkelt når du mener at det alltid blir bedre lyd med dyrere remedier. Verden er ikke slik.Apex spiller som aldri før.. Det var en aprilspøk!
Et utrykk jeg aldri har forstått. Sikkert for mye støy i oppsettet mittMer sort bakgrunn er det neppe mulig å få.
Dette er, smilefjes, støy og vitsar til sides, utanfor tråden og (kanskje difor) vanvittig interessant.Et utrykk jeg aldri har forstått. Sikkert for mye støy i oppsettet mitt
Ser ingen problem å rote til tråden Hvis lydbilde er nesten uendelig stort, og en dybde som gjør frontveggen veggen nærmest forsvinner, er bakgrunnen sort eller hvit? Eller kan en ha støy og fremdeles ha sort bakgrunn? Et annet litt utskjelt utrykk er transparent. Synes for min del, at det kan være er et mere beskrivende utrykk. Tror det kan være like beskrivende å formidle opplevelsen en harDette er, smilefjes, støy og vitsar til sides, utanfor tråden og (kanskje difor) vanvittig interessant.
(Kort, med von om at nokon det tek til ein eigen tråd: Kvifor er dette omgrepet så besnærande, kvifor ikkje kvitt lerret, eller rein luft eller glasklart vatn? Har det noko ved korleis ein svart bakgrunn faktisk verkar på fargar og motiv? Er det ein leietråd at mørk blått (“midnight blue”) kan gje eit svartare inntrykk enn svart i kunstig lys? Den som hadde vore André Bjerke!)
Vent til du får høre TEt utrykk jeg aldri har forstått. Sikkert for mye støy i oppsettet mitt
Sort = mindre støy... Hører en alle regnbuens farger kan det hende at en har fått i seg LSD og altfor stor handlekonto innen diverse "remedier"..Ser ingen problem å rote til tråden Hvis lydbilde er nesten uendelig stort, og en dybde som gjør frontveggen veggen nærmest forsvinner, er bakgrunnen sort eller hvit? Eller kan en ha støy og fremdeles ha sort bakgrunn? Et annet litt utskjelt utrykk er transparent. Synes for min del, at det kan være er et mere beskrivende utrykk. Tror det kan være like beskrivende å formidle opplevelsen en har
Tenker da like mye transparent, jeg daSort = mindre støy... Hører en alle regnbuens farger kan det hende at en har fått i seg LSD og altfor stor handlekonto innen diverse "remedier"..
Er det en farge, "transperant" ? .... Menn er enkle så fargespråk er sikkert fint.. Idag tror jeg at jeg skal lytte til fiolett med et hint av kirsebær.. Eller ta meg en tur ut med bikkjaTenker da like mye transparent, jeg da
Tja, men en sort bakgrunn er jo og en farge Transparent er ikke en farge, så lenge en ikke setter ordet sammen med en farge Begge utrykk er litt tulleteEr det en farge, "transperant" ? .... Menn er enkle så fargespråk er sikkert fint.. Idag tror jeg at jeg skal lytte til fiolett med et hint av kirsebær.. Eller ta meg en tur ut med bikkja
Hehe.. For å gjøre det komplett. Sort er IKKE en fargeTja, men en sort bakgrunn er jo og en farge Transparent er ikke en farge, så lenge en ikke setter ordet sammen med en farge Begge utrykk er litt tullete
Å? Hva får du hvis du blander cyan, magenta og gul Støy?Hehe.. For å gjøre det komplett. Sort er IKKE en farge
Å? Hva får du hvis du blander cyan, magenta og gul Støy?
Legger du opp til krangel med en grafiker? vi legger den dødAre black and white colors? | Adobe
Black and white are different from other colors, but how? Understand the science behind colors and learn how designers can leverage black and white.www.adobe.com
Nei, svart er ikke teknisk sett en farge.. Du får lese deg opp
En grafiker ok, da kan du kanskje forklare hva som skjer med fargene i denne?Legger du opp til krangel med en grafiker? vi legger den død
Kommer veldig an på hvor mye du blander av hver farge det. 100% av hver blir ganske mørkt og skittent - men ikke sort daÅ? Hva får du hvis du blander cyan, magenta og gul Støy?
Min enkle forståelse av «sort bakgrunn» er nettopp fravær av støy og forsinket energi. Når musikken klinger ut blir det tyst. Knepptyst.Et utrykk jeg aldri har forstått. Sikkert for mye støy i oppsettet mitt
Eller om man behandler Additiv og subtraktiv fargeblanding.Kommer veldig an på hvor mye du blander av hver farge det. 100% av hver blir ganske mørkt og skittent - men ikke sort da
Her var det jo snakk om cmyk og derfor subtraktiv fargeblandingEller om man behandler Additiv og subtraktiv fargeblanding.
Du mener m.a.o. SlukoteketMin enkle forståelse av «sort bakgrunn» er nettopp fravær av støy og forsinket energi. Når musikken klinger ut blir det tyst. Knepptyst.