Ikke for å starte en kabel diskusjon her, men det blir litt sånn den siste meteren.Annerledes lyd betyr ikke nødvendigvis at den blir noe bedre. Kanskje du liker lyden bedre slik, ikke vet jeg. Vet bare at ren strøm er alfa-omega for å få best mulig lyd. Hvilke andre strøm-tweaks har du. Strømkabler, sikringer, støpsler osv.?
Har en kamerat med anlegg til 230 000,- og han bruker en modda Mark Levinsson 27,5 poweramp. Denne er meget strømsterk og krever mye strøm får å låte bra (Anlegget kjøres på en 16A kurs). Han bruker Hts1000, men han bruker også De beste strømkablene til Hifi-tuning, sikringenene deres i både cdspiller og i for & effektforsterkerne og i sikringsskapet. Han bruker også hifi-tuning sin High-end stikkontakt, og hans lyd er definitivt mye bedre med alt dette på.
Monster HTS 1000 er ikke utstyrt med det beste jeg har sett av kabel. Så hvorfor ha noe som er bedre etter..
Nok om det.. Det å fjerne padda må være den billigste oppgraderingen jeg har gjort i år. ;D ;D
Det er sikkert menge som meg.. Kjøpt "billig" "strømrenser" når hi-fi`en ikke har fått full pri. Når du endelig kommer i posisjon til å oppgradere skikkelig, blir padda med i dette systemet også. Jeg vil oppfordre alle som kjenner seg igjen til å prøve uten padda. Tror endel vil oppleve det som en oppgradering.