Amou
Overivrig entusiast
Jeg ser etter en ren streamer uten DAC. Noen som kan anbefale en gode en som støtter de fleste formater. Maks pris 15 000
Ser jo lovende ut. Er det desktop programvare til denne? Skal styres fra pc primært. Eller har den Spotify connect?Jeg bruker denne.
Vis vedlegget 672962BRIDGE II - LINDEMANN. AUDIO.
Limetree BRIDGE II Die Limetree BRIDGE II ist ein hochqualitativer Netzwerk-Adapter, auch Audio-Renderer genannt, der Musik von Streamingdiensten und lokalen Speichermedien in Studio-Master-Qualität digital an bestehende D/A-Wandler oder andere Geräte mit digitalen Eingängen übertragen kann...lindemann-audio.de
Test her
Limetree Bridge Review - Bridge the gap « 7Review
Joining Lindemann's compact series, the Bridge is a network player with some useful extra capabilities, says Ed Selley. Read our Limetree Bridge Review.7review.com
Spennende!Jeg bruker denne.
Limetree BRIDGE II Die Limetree BRIDGE II ist ein hochqualitativer Netzwerk-Adapter, auch Audio-Renderer genannt, der Musik von Streamingdiensten und lokalen Speichermedien in Studio-Master-Qualität digital an bestehende D/A-Wandler oder andere Geräte mit digitalen Eingängen übertragen kann...lindemann-audio.de
Test her
Joining Lindemann's compact series, the Bridge is a network player with some useful extra capabilities, says Ed Selley. Read our Limetree Bridge Review.7review.com
Jeg bruker Android appen, men hvis du leser på produsentens hjemmesider så ser du alt du lurer på.Ser jo lovende ut. Er det desktop programvare til denne? Skal styres fra pc primært. Eller har den Spotify connect?
Jeg har fått og koblet opp min. Virker veldig bra.Jeg bruker denne.
Test her
TIDAL Connect fungerer ikke på Lindemann.Jeg har fått og koblet opp min. Virker veldig bra.
Når jeg spiller fra Spotify så åpner jeg Spotify-appen. Kjøpte akkurat nå Tidal for å teste litt. Jeg får til å spille fra Tidal via Lindemann-appen, men når jeg bruker Tidal-appen så får jeg ikke sendt musikken til Lindemann. Noen tips?
Fint lite Tidal støtter?TIDAL Connect fungerer ikke på Lindemann.
Kommer flere etterhvert, er jo rimelig nytt.Fint lite Tidal støtter?
Var lite merker der..
Jeg bruker dette på følgende måte;Jeg har fått og koblet opp min. Virker veldig bra.
Når jeg spiller fra Spotify så åpner jeg Spotify-appen. Kjøpte akkurat nå Tidal for å teste litt. Jeg får til å spille fra Tidal via Lindemann-appen, men når jeg bruker Tidal-appen så får jeg ikke sendt musikken til Lindemann. Noen tips?