Stripping

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Var ikke hele bommerten å si at nå skulle det bli billigere å gå på strippeshow, mens hele kluet var at sjappa skulle tjene mer penger på samme inntektsgrunnlag...?

B

Back_Door

Gjest
Dersom det å bli kåt er en kunstopplevelse, så skjønner jeg rettsavgjørelsen i denne sak..

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
550
Torget vurderinger
1
hvem har snakket om erigert?
mannlige strippere hadde gladelig latt staken slenge løs dersom jentene krever det og betaler godt for det. myndighetene kunne heller ikke stoppet det.
My bad, på en måte ;) Men herregud, syns da litt av "kunsten" (det lille som eventuelt måtte være ihvertfall) forsvinner om de skal begynne å cockslappe damene i trynet med en slapp penis f.eks :D

G

Gjestemedlem

Gjest
Litt trist at man diskriminerer Live Sex Show her i Norge. Dette er en kunstform som mange kjenner fra Amsterdam og Østen.

Men så lenge overreligiøse femikommunasistene får herje fritt i lovverket så vil dysterheten og pietismen kvele livsgleden og kreativiteten i Norge.

I deres øyne er sex kvinnediskriminerende og får baby jeusus til å gråte.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Selvsagt er det ikke kvinnediskriminerende, hvor i alle dager tar du det ifra? Men måten det fremstilles på kan ofte være det, det foregår stort sett på menns premisser etter hvordan menn skulle ønske at det var, og er vel ofte noe kvinner kjenner seg lite igjen i. Resultatet blir ofte kaldt, rått, upersonlig, ukoselig, humørløst og kjedelig. Live-show er for kikkere, folk flest foretrekker heller å drive med slikt selv uten tilskuere, fremfor å sitte og glane på at andre later som mot betaling.

Når det gjelder kunstsdefinisjonen er jeg enig i at den blir for diffus og utydelig. For ikke lenge siden fikk vel noen støtte til et kunstprosjekt som gikk ut på å knuse gitarer. Andre ganger har tullekunst og skraphauger blitt antatt til kunstutstillinger. Det er mye keiserens nye klær ute og går, man setter for sjelden foten ned og sier at :nei dette er rett og slett bare tull. Jeg har ofte innrykk av at om en “kunstner” kommer opp med noe som ingen har gjort før kan man kalle det kunst med god samvittighet.
Jeg synes kunst skal imponere, når jeg ser et “kunstverk” og tenker at : jaja, dette kunne jo jeg og ha laget, så er det ofte ikke kunst for meg.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
878
Hvis stripping ble utført i kirken, uten fortjeneste, som en hyllest til kvinnen og til glede for de mannlige kirkegjengerene så ville det sikkert vært populært hos alle. Kvinnene ville stått i kø for å delta og mennene ville stått i kø de også...
Kirkens syn på kropp og seksualitet gjør dette umulig. Da tar markedet over, og da snakker vi om de lugubre gutta som ikke har prestisje å tape. De åpner restaurant og sørger for høy alkoomsetning ved å trekke til seg kunder med stripping. Noen plusser på med å selge "tjenester" for det behovet som melder seg foran scenen.

Kunst? Har vi noe begrep om hva som er kunst lenger? Verdens første gitarknuser (Pete Townsend) ble spurt om han anså gitarknusing for å være kunst. Han sa at det bare var musikalsk sensasjonsmakeri, og at det bare var det de drev med (The Who).

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
Jeg for min del synes ordet "kunst" bør avskaffes.  Det er like selvhøytidelig som "High End", ja kunst kunne vel like gjerne vært kalt "high end underholdning".  

"Kunst" er et ord brukt av elitistiske folkegrupper som ønsker makt til å forvalte et begrep om noe opphøyet som skal være forbeholdt nettopp eliten.
Aldeles! Begrepet er nå så "utdifferensiert" at det omfatter alt og ingenting og således er meningsløst.

Synes å huske at Lars Fr. Svendsen foreslo det samme noen år tilbake og da må det jo være fornuftig ;)

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Det er i grunnen en kunst å greie å lire av seg alt det som står i denne tråden ;D

Topp Bunn