IvarT
Fløyelsgutten
Da må man snu fasene.Hva med oss som tramper med venstre?
Sist redigert:
Da må man snu fasene.Hva med oss som tramper med venstre?
Jeg også har respekt for det. Men tviler på at noen av de mener at noen frimerker gjør at posten kommer raskere frem fordi de har annerledes oppbygning.For eieren av Burberry vesken er den sikkert bedre.
Jeg forstår ikke et kvekk av frimerkesamlere, men jeg respekterer dem for dedikeringen til hobbyen.
Jepp helt enig. De High End har en spesielt god åpenhet og klarhet og 3dimensjoalitet som gjør at instrumentet plasseres tydelig og stemmen og sounden er nærværende .Kombinert med en bass og kropp som gir fundament og driv til musikken, og detaljer i diskanten uten å være slitsom. Man kan følge utklingingen og dynamikken uten problem . «Ordinære» anlegg presenter mer en flat vegg av lyd hvor detaljene er mer sløret eller det motsatte skrikende ,og tilstedeværelsen mangler. Blir det ille nok er bassen ullen også..Man vet om det er high end bare etter et par sekunders lytting.
Sitat fra BARNESKOLEN skulle passe ypperlig i denne tråden..Et sitat jeg ikke har hørt siden tidlig i barneskolen. ...hvertfall.Husk, den som først nevner ordet idiot, eller i dette tilfellet fjottskalle, er som regel det selvMed andre ord en gjeng fjottskaller som lever i sin egenkonstruerte virkelighet
Har prøvd å finne den reklamesnuten, men finner den ikke.Østfold har løst dette greit; "Erru helt TETT eller?" - Tettære enn deg iaffall!
Tror du trenger å få opp humøret, jeg. Kanskje litt KabelKraft kunne gjøre susen. Men det er sikkert lurt å ikke gå altfor hardt ut i begynnelsen.Hvilke stråmenn lager du nå da, smøregutt? Har jeg antydet at jeg føler meg lurt? Har jeg bedt deg dokumentere noe? Du finner på så mye rart. Men strøm forstår du ikke noe av. Eller vitenskapelig metodikk.Siving elektro, det høres imponerende ut. Berg? Prøver du å være frekk? Jeg er faktisk maskin. Bjørkelangen- lokomotivet er mye mer staselig og har en mer fornem plassering enn det der veike Ohmega- lokomotivet deres.Før stråmannen din selvantenner kan du vel vise meg hvor jeg påstår ekspertise på hifikonstruksjoner? Ellers utviser du veldig lite forståelse for vitenskap i dine homøopatetiske kabelbetraktninger.Jeg er siv.ing. Det er du og? Hvilken fagretning? Hvilket fag har du hatt som gjør deg til ekspert på hifikonstruksjoner? Det er tydeligvis en del teknisk utdannede her, men det hjelper åpenbart ikke i forhold til den lyd- dysleksien de muligens lider av. Eller hva det nå er.
Siving elektro ja, men aldri vært eller påstått ekspert på hifikonstruksjoner. Trenger ikke det for å forstå enkle basiskomponenter. Tipper du er marin eller berg, ihvertfall ikke noe som leder strøm.
Hvorfor skal jeg dokumentere noe? Har bare kjøpt noen dyre produkter som virker som beskrevet. Laget for og av kabelkjennere. Du får heller prøve å diskutere med noen produsenter, som gjerne har elektrokompetanse på ditt nivå. Eller klage til forbrukermyndighetene om du føler deg lurt.
Det ser nesten ut som du anbefaler Märthas soulspring masterclass kurs. Ikke bare koster det omtrent det samme, men det skulle ikke forundre meg om virkningen er omtrent lik også. For mye løsemidler på maskin?Tror du trenger å få opp humøret, jeg. Kanskje litt KabelKraft kunne gjøre susen. Men det er sikkert lurt å ikke gå altfor hardt ut i begynnelsen.Hvilke stråmenn lager du nå da, smøregutt? Har jeg antydet at jeg føler meg lurt? Har jeg bedt deg dokumentere noe? Du finner på så mye rart. Men strøm forstår du ikke noe av. Eller vitenskapelig metodikk.Siving elektro, det høres imponerende ut. Berg? Prøver du å være frekk? Jeg er faktisk maskin. Bjørkelangen- lokomotivet er mye mer staselig og har en mer fornem plassering enn det der veike Ohmega- lokomotivet deres.
Hvorfor skal jeg dokumentere noe? Har bare kjøpt noen dyre produkter som virker som beskrevet. Laget for og av kabelkjennere. Du får heller prøve å diskutere med noen produsenter, som gjerne har elektrokompetanse på ditt nivå. Eller klage til forbrukermyndighetene om du føler deg lurt.
Disse her til 75 000
https://oslohificenter.no/kabler/hoyttalerkabler/nordost-tyr2-banan
kunne være et bra sted å begynne.
Kanskje du beskjedent nok kan foreslå å runde prisen opp til 100 000, så får du sikkert en fin plastikkpose å bære dem hjem i.
Og når du er hjemme, kan du tørke snørret, kjemme håret, stille deg foran speilet og si "Ja, Trond, nå har du endelig blitt en riktig Kabelmann, du også!"
Og så kan du heller avansere til et høyere nivå på stigen, etter hvert.
...og du? Ligger du over eller under snittet?Gjennomsnittlig IQ i Norge ligger på rundt 100. Det betyr at ca halvparten er dummere enn det. Heldigvis anser rundt 80% av befolkningen seg som "over snittet", så i praksis er det bare 20% som er idioter - og de kan vel ikke forventes å høre forskjell på noe som helst så mye som de trekker ned snittet...
Sannheten er at når man må ty til selvforherligelse som argument for sin sak, så er man så langt ute og sykler at det knapt er mulig for redningsmannskaper å hente en inn igjen.
Kommer an på vinklingen. Hvis man får utrettet lite med høy intelligens, er man da over gjennomsnittlig smart?
For min del en god del under tror jeg...og du? Ligger du over eller under snittet?Gjennomsnittlig IQ i Norge ligger på rundt 100. Det betyr at ca halvparten er dummere enn det. Heldigvis anser rundt 80% av befolkningen seg som "over snittet", så i praksis er det bare 20% som er idioter - og de kan vel ikke forventes å høre forskjell på noe som helst så mye som de trekker ned snittet...
Sannheten er at når man må ty til selvforherligelse som argument for sin sak, så er man så langt ute og sykler at det knapt er mulig for redningsmannskaper å hente en inn igjen.
;-)
Helt enig! Potensialet betyr ingenting, det er resultatet som teller. Det gjelder like mye for hodet som det gjelder for sport. Talent er for meg bare viljen til å gjøre det som trengs for maksimere sitt potensiale, alt annet er irrelevant....da er man over gjennomsnittet dum ;-)Kommer an på vinklingen. Hvis man får utrettet lite med høy intelligens, er man da over gjennomsnittlig smart?
Det var de jeg hadde så veldig lyst på og faktisk nesten kjøpte. Så fikk jeg en slags åpenbaring og kjøpte White Lightning til 1690,- i går istedenfor. De duger sikkert ogsåEller så kan man kjøpe seg en stump med balansert kabel for 200,- også noen plugger 2x hann neutrik xlr og 2x hunn neutrik xlr for 79,- stykket, litt krympestrømpe og plastikk sleeves. Total kost 700,- også lage en "replica" av disse selv:
https://oslohificenter.no/kabler/signalkabler/nordost-tyr2-xlr