Et herlig knippe plater ble levert på døren i dag. Det gledes til disse skal sprettes! ![Flirende ansikt med store øyne :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f603.png)
![Flirende ansikt med store øyne :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f603.png)
De fleste Metallica-album har ikke grepet meg, uten at jeg helt kan forklare hvorfor, så den første tanken som slo meg var:
For å være helt ærlig, "Kill 'em all" er ikke mitt favoritt Metallica-album heller (personlig henger "Master of puppets" høyest her...), men så var det dette ekorngenet daDe fleste Metallica-album har ikke grepet meg, uten at jeg helt kan forklare hvorfor, så den første tanken som slo meg var:
Two out of three ain't bad....![]()
Der er vi heilt på linje.For å være helt ærlig, "Kill 'em all" er ikke mitt favoritt Metallica-album heller (personlig henger "Master of puppets" høyest her...), men så var det dette ekorngenet da.
Har kikket på disse tidligere, og vurderte lenge dette settet. Da selger egentlig ikke ville kvitte seg meg spiller alene, endte jeg opp med å kjøpe beggeOoooh! Den spilleren er jeg håpløst forelsket i!Hvis det er linear-versjonen….
Ved nærmere ettertanke mistenker jeg at jeg så disse to i en annonse og at det da ikke er linear. Men sikkert også veldig bra. Spent på å høre lytteinntrykk!
Så bra! Gratulerer med godt kjøp!Har kikket på disse tidligere, og vurderte lenge dette settet. Da selger egentlig ikke ville kvitte seg meg spiller alene, endte jeg opp med å kjøpe begge. Og jo, det er faktisk Linear-versjonen (måtte studere bildene godt før jeg trykket på kjøp-knappen)!
Har bare hørt en litt eldre sak hos Beetlebug, men likte det jeg hørte da. Også fått med meg din entusiasme rundt denne, og har hatt lyst til å høre spiller med TDA1541.
Bare spilt noen få låter, så ingen andre inntrykk enn at jeg kan bekrefte at den funkerSå bra! Gratulerer med godt kjøp!
Fått noe inntrykk av enhetene så langt?
Var rett før det ble ei kjøbekage!Nais! Grattis! Æ syns du skulle feire med blaudis.
Grattis med spennende spiller! (og pre)Har kikket på disse tidligere, og vurderte lenge dette settet. Da selger egentlig ikke ville kvitte seg meg spiller alene, endte jeg opp med å kjøpe begge. Og jo, det er faktisk Linear-versjonen (måtte studere bildene godt før jeg trykket på kjøp-knappen)!
Har bare hørt en litt eldre sak hos Beetlebug, men likte det jeg hørte da. Også fått med meg din entusiasme rundt denne, og har hatt lyst til å høre spiller med TDA1541.
Du har helt rett. Det er 1543Grattis med spennende spiller! (og pre)![]()
Ser ut som det er 1543 i den spilleren, og ikke 1541.
1541 er sagnomsust og de med to eller tre(?) crown-er skal være ganske så gode
Men jeg synes nå 1543 er god den også
mvh
Takker! Må se om jeg kan få koblet opp denne ogsåGratulerer!
Takk skal du haFader dette så flott utGratulerer
mvh
HeheFlottHvor riaa ikke passer inn der lengre får du sende ei melding hit
![]()
TakkerGratulerer med nye og flotte dingsebomser![]()
![]()
Takk. Ja, nissen kom noe tidlig i årGratulerer, tidlig julaften hos deg![]()
En fantastisk kvalitetsfølelse på disse boksene! Solide og tunge. Så låter det jaggu bra også!Luxman er skikkelige saker - Gratulerer !
Den setningen kjenner jeg veldig godt igjen...Takker. NÅ satser jeg på at det blir lenge til neste bytte!
![]()