Det peker jo mot Jokke og Valentinerne og er helt klart innaforEller rett og slett bare "Frelst"?
Ser frem til å teste denne. Uten sammenligning forøvrig, ser jeg at AN CD 4.1x bruker samme drev .^ Det er et meget bra drev!
Min CDT-TWO /II ogsåSer frem til å teste denne. Uten sammenligning forøvrig, ser jeg at AN CD 4.1x bruker samme drev .
Grattis. Blir moro å høre hva du synes, ja.... Mvh JarlEr der var den kommet i hus! En Musical Fidelity A1 CD PRO, med Philips CD PRO2 drivverk. Til pølsepris… .
Vis vedlegget 729479
Takker! Blir spennende å høre på denne. Hørt mye godt om drivverket .Grattis. Blir moro å høre hva du synes, ja.... Mvh Jarl
Takker! En spennende, og for meg ukjent sak. Det var drivverket som trigget kjøpelysten på denne .Grattis mister flott spiller
mvh
Har sett at AN putter drivverk i flere av de dyrere modellene. Så jeg tar det som et kvalitetstegn . Ellers har spiller coax og optisk ut. Skal teste denne gjennom AN-Dac!Drivverk er seriøst bra, og mye brukt av Peter. Hva slags mulighet for tilkobling har den? Coax er fint, aes veldig bra, bnc fantastic..
Litt analog følelse med toppmatet .Artig CD spiller med topplading og greier....
Litt nysgjerrig; som i at det er sånn på denne spilleren, eller som i at bnc alltid er best?Drivverk er seriøst bra, og mye brukt av Peter. Hva slags mulighet for tilkobling har den? Coax er fint, aes veldig bra, bnc fantastic..
Teknisk sett er jeg fristet til å si "ja", generelt.Litt nysgjerrig; som i at det er sånn på denne spilleren, eller som i at bnc alltid er best?
Man kan bytte ut RCA kontaktene til BNC som gir bedre terminering med riktig impendans. Men om det har noe funksjon på AN utstyr er usikkert siden AN har disse spesielle impulstrafoene som trolig er tunet til kontaktene allerede montert.Litt nysgjerrig; som i at det er sånn på denne spilleren, eller som i at bnc alltid er best?
Takk takk! Litt tilfeldig at det ble litt tyngre saker nå. Musikken i hylla er SVÆRT variert .Det går i den tyngre sjangeren ser jeg Alltid moro med ny vinyl, kos deg
mvh
Godt å se at det er flere som svinger loddebolten i sommerukene. Vi får satse på en vellydende høstLite som skjer disse varme sommerdagene, men noe har jeg fått gjort. Endelig fått på plass Speedball Upgrade på min Bottlehead Crack hodetelefonforsterker! Ikke vakkert, men det funker .
Vis vedlegget 736531
Veldig spent på å høre hva du mener etter litt lytting…En liten (men viktig) oppdatering til høyttalerne. Gode sko! IsoAcoustic Gaia III.
Vis vedlegget 739907
Lese manualer og slikt? Pføy… . Nei, du har nok rett. Må nok justere de ørlite. Om jeg ikke har hatt flaks og alle vender bakover!Veldig spent på å høre hva du mener etter litt lytting…
Vedr monteringen, så ikke IsoAcoustic logoen på bildet ref til (utklipp fra OHC sin beskrivelse: « Gaia skal derimot enten settes med logoen vendt forover eller bakover for å kontrollere de bevegelige kreftene i høyttaleren på en tilfredstillende måte. »
Hva skal man si? Har ikke hørt all verdens enda, og det er vrient å gi noe entydig konklusjon. Høyttalerne står i utgangspunktet på parkett på betong, så det er ikke så mange utfordringer med at bassen forplanter seg i gulvet fra før av.Spent på å høre hvordan du opplever lyden med Gaia kontra uten