Syk, har også blitt vist på tråden før.Denne er vel ikke helt innafor, iallefall ikke slik man kan tolke teksten. Trender dog, de variererVis vedlegget 993212
Den der seiler opp på topp 3 i denne tråden vel. Og det er et ekte platecover fra et ekte band. Noe jeg ikke tror stemmer for alt som er vist her. Fantastisk heslig cover, yikes!
Rett og slett jævli.
Rostropovitsj var russer født i Azerbajan, og menneskerettsforkjemper. Kogan var jøde fra Dnipro og Gilels var fra Odesa.^ Det styggeste med det der er vel teksten oppe i høyre hjørne
Dette må være blåballebandet (fy F så vondt det gjør)Denne er vel ikke helt innafor, iallefall ikke slik man kan tolke teksten. Trender dog, de variererVis vedlegget 993212
Ja, Xiu Xiu er ganske sær, jeg har faktisk noen plater med han, men ikke akkurat denne. Hvis jeg skal tippe er platecoveret en del av det kunstneriske utrykket her, uten at jeg skal begi meg inn på noe tolkning.
Hadde en på rommet i militæret som stadig «underholdt» med Kramgoe låtar et-eller-annet. Han kjørte amazon med wunderbaum i flertall, diverse radioantenner og teppe på dashbordetJeg beklager noe innmari dersom dette mesterverket har vært vist i tråden tidligere:
Vis vedlegget 970630