Mulig du har rett,men er ikke sikker.Har du lest testen i stereo pluss av MJ Acoustics?En diy-sub gruser en kjøpesub for langt under hva frakt- & emballasjekostnaden til kjøpesubben utgjør
. Vis vedlegget 809622
Er nok slik. Sier seg egentlig selv.Mulig du har rett,men er ikke sikker.Har du lest testen i stereo pluss av MJ Acoustics?
HVIS du vet hva du driver med ja. Men uten forkunnskaper kan det fort gå litt skeis. Ferdige byggesett skulle dog være safe.En diy-sub gruser en kjøpesub for langt under hva frakt- & emballasjekostnaden til kjøpesubben utgjør
Ja den har jeg lest. Windsor har 2 stk 12" i MDF-kabinett og litt triks med "frontplater" og integrert forsterker med DSP.Mulig du har rett,men er ikke sikker.Har du lest testen i stereo pluss av MJ Acoustics?
Har 4stk Impact med to ti tommere i hver kasse.Ja den har jeg lest. 2 stk 12" i MDF-kabinett og litt triks med "frontplater" og integrert forsterker med DSP.
(og så bør du ha 2 stk subber...)
Sier ikke at kjøpesub er dårlig, men diy gir større "armslag".
Spørsmålet kan snues...... Er det regningsvarende og kjøpe ferdig ?Er det regningssvarende å bygge sub - opp mot Arendal med én driver/lukket (den billigste av de store)?
Hva slags funksjonalitet har denne DSPen?...Gikk for Hypex plateforsterkere med innebygd dsp...
Kommet noen vei videre med planene @Stover . Ble det eventuelt bygge eller ferdige subber?Takk for gode betraktninger og for tålmodigheten SigbergAudio. Jeg må definitivt lese meg mer opp rundt temaet, uansett om jeg kjøper eller bygger.
I første omgang var jeg ute etter å avklare dette med enkelheten ved å bygge sjøl og anser de påstandende som sannheter med tildels kraftige modifikasjoner.
Det avhenger av øyet som ser selvfølgelig.