Etter å ha flirtet litt med billige Klipsch i kjellergymmet/to-be-kino/flerbruksrom så ble jeg hektet på hintet av trøkk og god stemning dette klarte å fremkalle. Høyttalerne manglet mye annet men morro var det.
Oppsettet ble solgt og jeg starter med blanke ark.
Har grublet på følgende:
Hvis man kunne få tak i to kasser på ca 50l og montere 2 kapable SEAS elementer ( L26RO4Y eller L26ROY) i hver av disse og hekte på 2x Icepower 2000 via MiniDSP, hvordan ville dette kunne hevde seg mot ferdige løsninger som feks et par Hamrammr 15"? Prismessig så er det ca likt (nok).
Bruken er til musikk og også film på sikt.
Høyttalere til frontrekka er enn så lenge ikke bestemt, men overfornevnte Hamrammr med sine 12" virker jo å være et OK valg.
Rommet er ca 20kvm.
Var et innfall jeg fikk... måtte luftes.
Kjør debatt.
Oppsettet ble solgt og jeg starter med blanke ark.
Har grublet på følgende:
Hvis man kunne få tak i to kasser på ca 50l og montere 2 kapable SEAS elementer ( L26RO4Y eller L26ROY) i hver av disse og hekte på 2x Icepower 2000 via MiniDSP, hvordan ville dette kunne hevde seg mot ferdige løsninger som feks et par Hamrammr 15"? Prismessig så er det ca likt (nok).
Bruken er til musikk og også film på sikt.
Høyttalere til frontrekka er enn så lenge ikke bestemt, men overfornevnte Hamrammr med sine 12" virker jo å være et OK valg.
Rommet er ca 20kvm.
Var et innfall jeg fikk... måtte luftes.
Kjør debatt.