Hmm.. hvem kan det være? antageligvis EN SKIKKELIG FÆLING.Vi var bare ringskrømt, eller nazgul, vi. Ifht ringens herre. Sauron ble igjen i Norge.. 8)
Hmm.. hvem kan det være? antageligvis EN SKIKKELIG FÆLING.Vi var bare ringskrømt, eller nazgul, vi. Ifht ringens herre. Sauron ble igjen i Norge.. 8)
Du har rett - beklager dette
Dette trenger du vel ikke å ha så mye fokus på Sluket...
Vi snakker voksen ungdom her..
gismo
Øyet som ser alt tipper jeg du aner hvem er.. Ihvertfall etter at kurvediagrammene forsvant. Og kun kurvene ble igjen..Hmm.. hvem kan det være? antageligvis EN SKIKKELIG FÆLING.Vi var bare ringskrømt, eller nazgul, vi. Ifht ringens herre. Sauron ble igjen i Norge.. 8)
Moteslave...Du har rett - beklager dette
Dette trenger du vel ikke å ha så mye fokus på Sluket...
Vi snakker voksen ungdom her..
gismo
Burde heller highlightet hårprakten/mangel på sådan... mange som farger det grått i år ser jeg!
Det var faktisk ikke PLASS til fotografen!! Må nok gå over til bredformat for å få med alle...
Takk!![]()
Sitter og hører denne som du fant på gatesalget i Hilversum.
Like bra som jeg husket.
Amazon:
2009 debut album from the singer/songwriter. Though only in her mid-20s, Birch likes to think of herself as an 'old soul', and, indeed, there is a startling maturity in her singing and a veteran's self-assurance in her writing. Birch mixes piano-playing virtuosity with easy-going Soul, and she can strike an uplifting groove on even the most melancholy tune. Her work bears hints of Laura Nyro (when she was hanging out with LaBelle) and early '70s Karen Carpenter, while effortlessly incorporating New Orleans second-line rhythms, Gospel fervor, Doo Wop harmonies, Country-Blues guitar and classic AM radio-style melodies. Among the players accompanying Birch on the album are guitarist Lenny Kaye of The Patti Smith Group, bassists Adam Blackstone from The Roots, and George Porter of The Meters, acclaimed drummers Stanton Moore of Galactic and Cindy Blackman of Lenny Kravitz fame, saxophonist-about-town Lenny Pickett, and trombonist Tom Bones Malone, along with veteran singer Eugene Pitt, lead vocalist of fabled Brooklyn vocal group, the Jive Five.
Jeg angrer ikke på anbefalingen,-gjør du?
I tilfelle, send den over elva til gismo på min bekostning
Fine bilder S!
Se der ja!
Helsikes mobiltelefon! Kaster den snart i Glomma.
Uansett blir det flere innleggog kortere vei til æresmedlemskap ������
M
Mannen følger itte ditt råd T, nesten en mnd uten aktivitet her gir ikke noe innleggsboomHelsikes mobiltelefon! Kaster den snart i Glomma.
MMå da hive deg i gang med å legge ut en masse plater helt ukritisk, og drysse på med debattinnlegg om alt mellom himmel og jord i off-topic tråden
![]()
Opp som en løve, og ned.....Mannen følger itte ditt råd T, nesten en mnd uten aktivitet her gir ikke noe innleggsboomHelsikes mobiltelefon! Kaster den snart i Glomma.
MMå da hive deg i gang med å legge ut en masse plater helt ukritisk, og drysse på med debattinnlegg om alt mellom himmel og jord i off-topic tråden
![]()
gismo
Var lettere før når vi hadde vestfoldinger på laget. Da hadde vi i hvert fall noe å skylde på...... Som en Brann spiller ?? 8)
Flott å se deg tilbake M, sommer/ferie og fiske har vel tatt mye av tiden har jeg fått med meg
Du er vel ikke helt ferdig ennå kjenner jeg deg rett, det er vel noe jakt som gjenstår...
Men litt lyd og musikk vil vi vel kunne få med oss utover høsten
gismo