Sist redigert:
Hun var vel merkelig mørk i håret denne jenta. . Burde vært blondDattera.
Han bør da lures til å spille noe fra Back to.....Little Eden!Hun var vel merkelig mørk i håret denne jenta. . Burde vært blond ������Dattera.
Nå skal jeg på konsert med Henning Kvitnes.
God helg!
M
Næmmen fa da..har du et gevir i siden til meg..??Dette er ikke horn, HCS - det er gevirer!![]()
Noe herfra BØR rett inn i stua di, her er det stor mulighet for godlyd....
Bedre bilde;
Vis vedlegget 355154
"Multi-platinum, Oscar and two-time Grammy Award winning Island Records artist Melissa Etheridge presents her 2008 Holiday album, New Thought For Christmas. The album art of a frosted winter window with the peace symbol on the pane says it all. Within the ten album tracks is some classic and traditional songs as well as the song 'Christmas In America'."
M
Høres ikke ut som et førstevalg til julenisseFint dette albumet synes jeg Morten. Skal finne det frem igjen. Jula er fint når det gjelder det sosiale med familien og venner. Utover det er jeg drittlei allerede. Og vært det de siste ti årene. Gleder meg til nyttår![]()
Nei, det slipper jeg. Spise masse fett så en dør før, kombinert med drikke en ikke orket på resten av året. Dvs akevitt. Så skal en motta masse dritt en ikke kunne drømt om at en skulle eie. Og en må virke glad for tingene i tillegg. På toppen av alt er det bedritne stresset på kjøpesenter med parkering og køer. Lyttende til kvalmende elevator musikk beregnet på degenerative amerikanere. Og dette fordi en skal gjøre andre "glad"... Og kanskje blir en eksponert for juleevangeliet. Som er en koselig historie, men de fleste må til dags vil heller høre om jordmor Matja enn om jomfru Maria... Så jul er noe utvannet piss basert på tradisjoner som handler mer om selvhevdelse enn om å forstå evangeliet... Hva nå enn det har blitt..Høres ikke ut som et førstevalg til julenisseFint dette albumet synes jeg Morten. Skal finne det frem igjen. Jula er fint når det gjelder det sosiale med familien og venner. Utover det er jeg drittlei allerede. Og vært det de siste ti årene. Gleder meg til nyttår![]()
![]()
Takk HC, da var den jula overNei, det slipper jeg. Spise masse fett så endør før, kombinert med drikke en ikke orket på resten av året. Dvs akevitt. Så skal en motta masse dritt en ikke kunne drømt om at en skulle eie. Og en må virke glad for tingene i tillegg. På toppen av alt er det bedritne stresset på kjøpesenter med parkering og køer. Lyttende til kvalmende elevator musikk beregnet på degenerative amerikanere. Og dette fordi en skal gjøre andre "glad"... Og kanskje blir en eksponert for juleevangeliet. Som er en koselig historie, men de fleste må til dags vil heller høre om jordmor Matja enn om jomfru Maria... Så jul er noe utvannet piss basert på tradisjoner som handler mer om selvhevdelse enn om å forstå evangeliet... Hva nå enn det har blitt..Høres ikke ut som et førstevalg til julenisseFint dette albumet synes jeg Morten. Skal finne det frem igjen. Jula er fint når det gjelder det sosiale med familien og venner. Utover det er jeg drittlei allerede. Og vært det de siste ti årene. Gleder meg til nyttår![]()
![]()
![]()