Kvinner kan og kvinner vil. Selvsagt måtte hun få disse problemene. Det lå i kortene. Det ble så slitsomt og gå på arbeidet mer enn 2 dager i uken.
Verker det litt? Ja, hvis jeg kjenner etter tenkte Susan. Hun så usikkert på Kong Haakon esken. Den var halvfull. Hun rakk ikke spise mer enn halvparten i går kveld etter at hun kom hjem fra arbeidet klokken fire.
Tenk hvis jeg hadde tid til å spise en hel Kong Haakon hver dag. Og Pepsi Max. Og potetgull. Og se på Glamour? sa Susan halvhøyt til seg selv.I det samme sviktet helsen totalt. Smertene jager. Glamour må på. Etter et par timer i konsentrasjon er Susan tydelig preget. Hun klarer ikke mer enn fire dobbeltepisoder og en pose potetgull etter en halv Kong Haakon. *Dype furer strammer rundt de blanke øynene hennes. Hun har det vondt og må legge seg ned igjen. Heldigvis har hun Glamour, Pepsi og Kong Haakon. Med litt trening kan jeg sikkert øke dosene og mengdene med tv titting tenker hun.
Menn har flydd hele livet. Blitt gamle. Pensjonister. Susan klarte 2 år før Kong Haakon tok henne. Hvis hun kjenner litt ekstra etter kan hun også merke en fryktelig udefinerbar smerte. Fibromyalgi
Susan er pilot, men kan aldri mer fly - Nyheter - Dagbladet.no