Susan var pilot. Stakkar

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.156
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Tor Nado skrev:
baluba skrev:
Og hvem var nå denne Affa? Var det Undercover-Adolf eller en hyperaktiv pensjonist som hadde rotet seg bort i cyberspace?

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=6848.0

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=26922.0
Takk for den første linken. Den karen er nok for drøy til å få utfolde seg fritt i det forumet jeg jobber som admin. Som BB skriver er gammelnazister enda mer "morsomme" enn gammelkommunister. Men den andre linken forstod jeg ikke hva var for noe. Jeg har lest noen få sider og har til nå kun lest en seriøs tråd om anlegget til en hvis Hugh (som jeg heller ikke kjenner fra før). Hva er koblingen?

G

Gjestemedlem

Gjest
"'O God!' I screamed, and 'O God!' again and again; for there before my eyes--pale and shaken, and half fainting, and groping before him with his hands, like a man restored from death--there stood Henry Jekyll!" ::)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.156
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Griffenfeldt skrev:
gamle nicket til Hugh var Affa.
Vel, da så. Han skrev om ting som er så sivilisert som hifi også altså. Kjekt det.

I mitt mer fornuftige virke som journalist har jeg hans aldersgruppe som endel av min kompetanse. Og jeg må nok si at det ikke er noe i det han skriver (teknisk) som tilsier at han er født veldig lenge før WW2, men det er selvfølgelig mulig. Lurer på om ikke Affa er en standup-joke som har begynt å leve sitt eget liv etterhvert... ::)

Underholdende i passelige doser, enerverende utover det.

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
Kvinner kan og kvinner vil. Selvsagt måtte hun få disse problemene. Det lå i kortene. Det ble så slitsomt og gå på arbeidet mer enn 2 dager i uken.

”Verker det litt? Ja, hvis jeg kjenner etter” tenkte Susan. Hun så usikkert på Kong Haakon esken. Den var halvfull. Hun rakk ikke spise mer enn halvparten i går kveld etter at hun kom hjem fra arbeidet klokken fire.

”Tenk hvis jeg hadde tid til å spise en hel Kong Haakon hver dag. Og Pepsi Max. Og potetgull. Og se på Glamour?” sa Susan halvhøyt til seg selv.I det samme sviktet helsen totalt. Smertene jager. Glamour må på. Etter et par timer i konsentrasjon er Susan tydelig preget. Hun klarer ikke mer enn fire dobbeltepisoder og en pose potetgull etter en halv Kong Haakon. *Dype furer strammer rundt de blanke øynene hennes. Hun har det vondt og må legge seg ned igjen. Heldigvis har hun Glamour, Pepsi og Kong Haakon. ”Med litt trening kan jeg sikkert øke dosene og mengdene med tv titting” tenker hun.

Menn har flydd hele livet. Blitt gamle. Pensjonister. Susan klarte 2 år før Kong Haakon tok henne. Hvis hun kjenner litt ekstra etter kan hun også merke en fryktelig udefinerbar smerte. Fibromyalgi…

Susan er pilot, men kan aldri mer fly - Nyheter - Dagbladet.no
Tillater meg å hente opp dette atter en gang.
Igjen ser man at tomme tønner romler mest, så intet er nytt under solen. Susan er ikke lenger pilot, men hun har ikke akkrat benyttet sin påtvungende "loss of license" til uvettig sofasliting og konfektspising. Susan har trosset alle vansker og skaffet seg en doktorgrad, i tillegg til å jobbe som en helt med problemkomplekset som tvang henne ut av cockpit.

Og, uten at hun vet det selv, har hun også avslørt kjønnsfascister og besserwissere over hele verden. Go Susan!
- F?ltes som jeg ble rammet av hjerneslag - nyheter - Dagbladet.no

Honkey

Topp Bunn