Jada, har vært innafor vettu, Roar har forøvrig laser til Rega'n din...
Han hadde også flere CD Pro II drivverk til ARC'en min, og kastet seg sporenstreks over den:
Men det er altså detaljforskjeller mellom dem, og til tross for at Roar, foran mine øyne, dissekerte to NYE drivverk for å snekre sammen riktig kombinasjon, ville det seg ikke, deler må bestilles - så det går en uke eller tre, greit nok.
Uansett hadde jeg bestilt en custom frontplate til min Meridian 559, og den ble montert med stor andakt, ampene matcher hverandre bra nå:
Bare teksten som avslører min Malminifiserte 559:
I salig kjøpeiver skjente jeg avgårde til Terjetroll om onsdagen, lovende anlegg i stua hans og:
Men det ble for mye hyggelig flyprat til at jeg rakk noen lytteseanse, nå ja, en annen gang.
Dog rakk jeg å raske med meg denne:
- som Terjetrollet gjerne ville bli kvitt, fikk i samme slengen montert opp en Lyra Dorian jeg kjøpte brukt her på forumet for tre uker siden. Da jeg pakket den opp, viste det seg at den hadde en usedvanlig skjev cantilever, verste jeg noen gang har sett
. Hadde ikke tid til å irettesette selger, for sommerferie i Skottland ventet. Terjetroll hadde heldigvis et triks i ermet, og cantilever står mye bedre nå, takk Terjetroll!
Like før jeg dro på ferie, lander også en slik liten go'bit fra Japan:
- tynneste cantilever jeg har sett...
Skulle montere den i Nottingham'en i forgårs, men endte med å rive av en pickup-kontakt, og ledningen var av sytråd-typen.... :-[
Vel, noe måtte jo gjøres, så jeg fikk tilslutt loddet den på, og montert AT33E'en, sporer fint på 1,25g stifttrykk:
Stereobenken er nå for liten, og det hele bærer preg av kaosteori:
Har jo planer, det blir visst en tur til IKEA igjen. Vel spillerne spiller, Wilson-Benesch'en er nydelig:
Men ser allikevel, og selvfølgelig, opp til Michell Gyro Dec:
Det har vært en tydelig, og irriterende, susing i høyre kanal, ved phonoavspilling. Lyden genereres fra PH-5. Fryktet en dårlig lodding, for en slik kan man jo lete seg ihjel etter, men begynte med å bytte ut rørene, og bingo, her sto synderen, et NOS Mullard rør virket som testrør, stille nå.
Bare min private forbannelse, jordingsbrum'en som gjenstår....
Hadde forøvrig Lille_Adam og Pixy innom i helga, for litt vinyltung lytting. Det ble heldigvis tid til litt annet mellom slagene også:
Det hele går jo, på en måte, framover.....(?) :
Lagga