(Siden jeg har fått hjelp til det jeg var ute etter og tråden har skiftet litt karakter har jeg byttet navn på "Emne")
Jeg vet det finnes veldig mange nevenyttige personer her inne.
Det er jo bare å ta en titt på enkelte billedserier som blir lagt ut.
Til poenget:
Jeg holder på med sånn rørgreier.
Men for å fullføre ting trenger jeg en eller annen som kan det mekaniske.
Jeg tenker da på chassis i aluminium og noen som vet hvor lang en tomme er og som vet hva en oktalsokkel er.
Det handler altså om stansing og boring, metallsløyd om du vil, og det viktigste: det dreier seg om veldig få eksemplar, 2-3.
Jeg ønsker rett og slett å komme i kontakt med noen med mekaniske kunnskaper!
I dette konkrete tilfellet dreier det seg om en liten 2x12.5W rørforsterker basert på rør beregnet på vertikal-avbøyning (6LU8 [tP]), eller som andre kaller det: sweep-rør.
Hvis noen føler seg kallet (du vil selvfølgelig få betalt for jobben), send meg en PM eller mail
Sweep AMP:
Jeg vet det finnes veldig mange nevenyttige personer her inne.
Det er jo bare å ta en titt på enkelte billedserier som blir lagt ut.
Til poenget:
Jeg holder på med sånn rørgreier.
Men for å fullføre ting trenger jeg en eller annen som kan det mekaniske.
Jeg tenker da på chassis i aluminium og noen som vet hvor lang en tomme er og som vet hva en oktalsokkel er.
Det handler altså om stansing og boring, metallsløyd om du vil, og det viktigste: det dreier seg om veldig få eksemplar, 2-3.
Jeg ønsker rett og slett å komme i kontakt med noen med mekaniske kunnskaper!
I dette konkrete tilfellet dreier det seg om en liten 2x12.5W rørforsterker basert på rør beregnet på vertikal-avbøyning (6LU8 [tP]), eller som andre kaller det: sweep-rør.
Hvis noen føler seg kallet (du vil selvfølgelig få betalt for jobben), send meg en PM eller mail
Sweep AMP: