Z
Zomby_Woof
Gjest
Cav tryna igjen? Da synes jeg vi skal starte et opprop om at karmaen er i balanse, og at han kan få lov til å vinne igjen.
Men slike ikoniske målbilder er ikke like lette å ta. Kan jo instruere deltakerne i et lokalt løp til å passere målstreken slik, men det har ikke samme salgspotensialet som dette skuddet har. Tipper dette bildet har tjent inn et beløp i euro som er femsifret.Veldig lett å ta fjonge bilder av syklister, bare nevner det.
Ja, standard-modellen som på bildet har vanlig gir, Nuvinci-giret må bestilles ekstra. I og med at jeg er eksepsjonelt dårlig til å ta vare på ting fant jeg ut at det var en fornuftig investering.Men den på bildet har jo kasett og ikke trinnløst gir?
Uansett er elsykkel utvilsomt en nyttig skapning. Man ka si mye pent om vintage-sykling, men om man skal sykle i vanlige klær og komme fortsatt nyvasket på jobb på akseptabel tid ( gitt at det er et stykke til jobb og ikke bare utforbakke) virker det ikke.
Har ikke testet begge samtidig, men hvorfor ha begge på sammen? Når du sykler er det vel kun computeren som er på, dvs klokka kan være på men ikke stilt inn på bike activity.Noen som vet om.garmin appen er såpass intelligent at den kun registrer info fra klokka slik at det ikke blir masse dobbel registreringer både i connect og strava?
Har ikke testet begge samtidig, men hvorfor ha begge på sammen? Når du sykler er det vel kun computeren som er på, dvs klokka kan være på men ikke stilt inn på bike activity.Noen som vet om.garmin appen er såpass intelligent at den kun registrer info fra klokka slik at det ikke blir masse dobbel registreringer både i connect og strava?
Joda du får HR, og alt annet du eventuelt har av målinger (watt, cadence etc.) også.Har ikke testet begge samtidig, men hvorfor ha begge på sammen? Når du sykler er det vel kun computeren som er på, dvs klokka kan være på men ikke stilt inn på bike activity.Noen som vet om.garmin appen er såpass intelligent at den kun registrer info fra klokka slik at det ikke blir masse dobbel registreringer både i connect og strava?
Nja - da får jeg ikke med noe data av selve treningen, hr osv - kun en tracker på turen?
Min usigelige glede etter første tur på en 5-girs DBS Golden Flash en gang rundt 14/15-årsalderen har vaksinert meg mot et-girsykkel.Beundrer selvinnsikten din.
Jeg kjøpte en urban singlespeed med bukkestyre og skjermer for å sykle til jobb. Ikke akkurat en suksesshistorie men støvtørk er i det minste enklere enn å vaske.
Fruen min har forresten elsykkel, Diamant ned Shimano motor. Synes det virker veldig greit.